tag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post8215904943749764942..comments2024-03-11T00:42:06.478+02:00Comments on Tutoriale pentru Dacia Logan: Timpi economisiti, in functie de viteza, la un drum mai lungcristihttp://www.blogger.com/profile/00210450679031578679noreply@blogger.comBlogger29125tag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-89561146410373826402013-11-09T23:25:56.480+02:002013-11-09T23:25:56.480+02:00Dupa parerea mea, cred ca este trist faptul ca exi...Dupa parerea mea, cred ca este trist faptul ca exista atatia oameni care au masina, deci peste 18 ani care au terminat un liceu, care nu stiu sa calculeze o fractie banala.<br />Succesuri tuturor! Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-4425664998341971292013-04-20T21:45:46.107+03:002013-04-20T21:45:46.107+03:00sa inteleg ca tu mergi tot cu 65cai? nu ti-ai facu...sa inteleg ca tu mergi tot cu 65cai? nu ti-ai facut resoftarea? inca nu ti-ai facut?<br />te-a mintit CB-ul, n-are cum sa consume atat de mult. eu mergeamcu 170km/h pe GPS si consumul instant imi afisa 10% si a stat nemiscat pe toata distanta de 5km cat am facut testulCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-79514467654632036972013-04-19T23:08:41.271+03:002013-04-19T23:08:41.271+03:00Sunt si eu curios de o chestie. La modelul asta de...Sunt si eu curios de o chestie. La modelul asta de dci ( 48kw -65cp)...este adevarat ca la 90km/h consuma ca un porc? Am facut un drum Bucuresti-Predeal cu popas la 3 brazi. Eh, din bucuresti am plecat cu 32L de motorina (conform diagnozei computerului care cred ca da rateuri), cu un consum urban de 10,1%. Ies din Bucuresti, intru pe A3, ies de pe A3, abia imi scade consumul la 9,7~9,8% numai stiu exact. Pot sa zic ca in drum spre Ploiesti s-a mers cu masina "pensionar style" ~ maxim 90km/h. Ajung la Trei Brazi, fac un popas de 5-10minute dupa care plec spre casa. Jos in Predeal resetez complet calculatorul de bord, urmand ca la intoarcere sa se mearga mult mai tare cu ea, viteza medie fiind de 84,7km/h cu 100 km/h constant de la Breaza pana la intrarea pe A3, iar pe A3 145km/h pe navigatie. Cand am ajuns in fata casei in rezervor mai aveam 10L, range de 176km, 10,4L consumati si un consum afisat de 5,9L/100km. A doua zi am mers putin cu masina prin oras si a scazut viteza medie de la 84,7km/h la 58,8km/h.<br />Dupa calculele mele, teoretic masina a consumat mai mult la plecare ( ~12L/100km, desi s-a mers ca un pensionar cu ea, decat la intoarcere cand s-a mers blana. De ce, nu stiu. As baga mana in foc ca, calculatorul de bord e inapt.!!sau ce e mai rau, sa nu am defect vre-un injector, daia sa imi arate si 10~12~14~15L/100km prin oras iarna sau vara. AH, am uitat sa mentionez, la dus, din cand in cand porneac climatizarea pt a nu mi se aburi geamurile din interior. Eu cam toaata iarna merg cu aeru potrnit, dezumidifica interiorul masinii. Astept o parere din partea voastra. Stima. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-22133034867521847032013-02-05T21:45:50.693+02:002013-02-05T21:45:50.693+02:00aproximarea este in conditiile ideala, ceel in car...aproximarea este in conditiile ideala, ceel in care nu opresti sa uzi un pom, sa nu franezi, nu treci prin orase...<br />practic am facut Constanta-Timisoara in 10 ore, pe timp de noapte. n-am tinut cont ca e sat, oras... dat blana si maxim 130km/h.<br />in mod normal media era 16 oreCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-41497519230147878832013-02-05T19:27:25.952+02:002013-02-05T19:27:25.952+02:00intrebare: merita sa ma grabesc sa ajung la mare(e...intrebare: merita sa ma grabesc sa ajung la mare(eforie-vama veche), cu 140km/h? cand pot merge linistit cu 120km/h, si ajung cu 15 minute mai tarziu in carnatul de aglomeratie/coada formata de la rond de la iesire autostrada, pana dupa Agigea...<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-10293052666680793432012-11-08T17:31:29.913+02:002012-11-08T17:31:29.913+02:00Nop, pai chiar tu ai raspunsul in afirmatia ta :) ...Nop, pai chiar tu ai raspunsul in afirmatia ta :) <br /><br />la 300.000 km pe secunda in cat timp faci 100 km? Sub o secunda :) <br />Cat economisesti fata de o ora si 40 de minute daca faci sub o secunda?...:) <br />O ora, 39 minute, 59.99967 secunde ;) <br /><br />P.S. "Scoateti" :D Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-7110674720837856932012-10-23T11:10:07.498+03:002012-10-23T11:10:07.498+03:00Destul de interesant, te ajuta sa iti faci un calc...Destul de interesant, te ajuta sa iti faci un calcul estimativ la durata calatoriei.<br /><br />PS. Scoate-ti ultima coloana, sau macar modificati-o ... e cam gresita rau ( C ~= 300000 km/s ) Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-60460915940026942952012-09-23T17:19:02.473+03:002012-09-23T17:19:02.473+03:00@bulgaru25 diesel-ul merge lejer intre 1750-2000 r...@bulgaru25 diesel-ul merge lejer intre 1750-2000 rpm :) pastreaza turatia constanta intre aceste 2 limite si vei avea un consum decentAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-56985943989981879832012-09-22T13:49:35.887+03:002012-09-22T13:49:35.887+03:00nu se poate face un grafic al consumului, mult pre...nu se poate face un grafic al consumului, mult prea multe variabile. soofer, trafic, campie/munte, gol/incarcat...CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-60001434093851831692012-09-22T07:50:41.699+03:002012-09-22T07:50:41.699+03:00mdap, e interesant, dar ar fi fost mai util daca a...mdap, e interesant, dar ar fi fost mai util daca am fi avut si un grafic al consumului(nu cred ca e foarte greu de realizat daca ai CB cu consum instant) pentru ca asa am fi vazut si noi(astia fara CB) care viteza ar fi mai economica raportata la timpul "castigat"bulgaru25noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-4113767146563473942012-09-16T15:22:55.964+03:002012-09-16T15:22:55.964+03:00absolut! eu am renuntat la capace. asta deoarece i...absolut! eu am renuntat la capace. asta deoarece iarna intra zapada dupa capac, dela caldura degaata de frane se opea si ingheta din nou in partea de jos. sa vezi trepidatii in masina pe la 60-80km/hCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-42417350877048083832012-09-16T15:11:52.015+03:002012-09-16T15:11:52.015+03:00cris, daca echilibrezi roata perfect, dar ii pui u...cris, daca echilibrezi roata perfect, dar ii pui un capac care nu prea sta bine, si ii ma pui si doua coliere nepuse simetric, rezulta o roata tot dezechilibrata in final, nu? Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-10213025996556380982012-09-16T06:42:25.227+03:002012-09-16T06:42:25.227+03:00am exact aceeasi problema, deci era mai ok sa post...am exact aceeasi problema, deci era mai ok sa postezi raspunsul aici.<br />multumesc.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-15265741394406903652012-09-15T12:53:01.612+03:002012-09-15T12:53:01.612+03:00cu masina mea, 1.5dci, media consum 5,4%
el are un...cu masina mea, 1.5dci, media consum 5,4%<br />el are un peugeot 206sw 14, o petarda care consuma mult prea mult la aceleasi viteze :DCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-12144593548190572442012-09-15T10:38:51.828+03:002012-09-15T10:38:51.828+03:00cu al tau sau are si el altul, si daca da, ce moto...cu al tau sau are si el altul, si daca da, ce motor?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-87610485605194183462012-09-14T16:45:34.121+03:002012-09-14T16:45:34.121+03:00salut,
mie imi pare http://www.tutorialelogan.ro/2...salut,<br />mie imi pare http://www.tutorialelogan.ro/2011/03/schimbat-suport-cutie-logan-diesel.htmlCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-77427056920531392392012-09-14T16:40:24.640+03:002012-09-14T16:40:24.640+03:00buna
Deranjez cu o problema
Am o bataie, un zgomot...buna<br />Deranjez cu o problema<br />Am o bataie, un zgomot dedesubtul masinii la drum rau sau la accelerare sau luarea mai brusca a piciorului de pe acceleratie.<br />Un "mecanic " a zis ca e ceva in cutia de viteza(ori o mica scurgere de ulei, ori ceva la grup) dar sa nu imi fac griji sa merg linistit<br />mentionez ca am 52000 km la bord, si menajez masina cit pot de mult pe drum rau <br />Care crezi ca ar fi problema, ce ra trebui sa fac, sa merg asa cu ea?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-9211863370991457072012-09-14T11:04:16.851+03:002012-09-14T11:04:16.851+03:00am terminat timpul, timpul si banii. de victime e ...am terminat timpul, timpul si banii. de victime e plinCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-91069917816372438722012-09-14T10:53:44.190+03:002012-09-14T10:53:44.190+03:00dupa cum spuneam, e in plan de 1 an, la un moment ...dupa cum spuneam, e in plan de 1 an, la un moment dat tot ii dau mortala :DCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-39048012292309498512012-09-14T10:28:22.330+03:002012-09-14T10:28:22.330+03:00mestere ti sa terminat inspiratia?s-au nu mai ai v...mestere ti sa terminat inspiratia?s-au nu mai ai victimeAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-72163121446035084142012-09-14T10:09:05.148+03:002012-09-14T10:09:05.148+03:00Tocmai de aceea,pentru ca este destul de complex a...Tocmai de aceea,pentru ca este destul de complex acest reglaj facut acasa,si am observat ca tu sti sa explici intr-un stil mai.. popular, sa inteleaga oricine, simplu si la obiect.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-82826360490560120032012-09-13T23:00:52.820+03:002012-09-13T23:00:52.820+03:00de un an tot zic ca fac respectivul tutorial si im...de un an tot zic ca fac respectivul tutorial si imi este groaza, e complex, calcule, nu-l pot filma acasa ca sa iasa frumos... complicatCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-61051400412211034692012-09-13T21:00:08.513+03:002012-09-13T21:00:08.513+03:00Salut Cris. Poti sa faci un tutorial in care sa ex...Salut Cris. Poti sa faci un tutorial in care sa explici cum se regleaza farurile, ca sa nu mai "bata in balarii" sau in ochii celorlalti participanti la trafic din sensul opus ?.....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-36238924089124797812012-09-12T16:20:56.045+03:002012-09-12T16:20:56.045+03:00ms mult Cris ptr raspuns, raman dator.
ms mult Cris ptr raspuns, raman dator.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-11907717803746147902012-09-12T13:41:13.120+03:002012-09-12T13:41:13.120+03:00Salut Cris.Am si eu o intrebare. Am un logan 1.4 1...Salut Cris.Am si eu o intrebare. Am un logan 1.4 141000km si de vreo saptamana, dimineata cand il pornesc nu iti tine relantiu si mi se opreste. Mentionez ca dupa ce se incalzeste nu mai face asa, mi se mai opreste dar nu atat de des ca si cand ar fi rece. Din ce cauza crezi ca imi face asa? Multumesc mult. Daca poti sa imi raspunzi si mie la intrebare te rog trimitemi-l pe mail: dany_mry91@yahoo.com Multumesc inca o data.Anonymousnoreply@blogger.com