tag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post5891675039780072524..comments2024-03-11T00:42:06.478+02:00Comments on Tutoriale pentru Dacia Logan: Fixat carcasa filtru aer Logan 1.4 si 1.6 MPIcristihttp://www.blogger.com/profile/00210450679031578679noreply@blogger.comBlogger154125tag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-554303662281414912015-06-08T10:17:08.141+03:002015-06-08T10:17:08.141+03:00cand o sa am ocazia, o sa filmez si acest tutorial...cand o sa am ocazia, o sa filmez si acest tutorialCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-40359997280389261642015-06-08T10:16:32.832+03:002015-06-08T10:16:32.832+03:00nu e mai simplu sa adaugi o saiba si prelunegsti v...nu e mai simplu sa adaugi o saiba si prelunegsti viata respectivelor bucse cu inca 2-3 ani si abia dupa aceea sa le schimbi?CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-48414070144140809542015-06-08T10:14:30.666+03:002015-06-08T10:14:30.666+03:00faci un tutorial si cu schimbarea bucselor?faci un tutorial si cu schimbarea bucselor?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/14424528176324799546noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-65401729011355842812015-06-08T10:12:54.285+03:002015-06-08T10:12:54.285+03:00nu trebuiau schimbate bucsele de la filtru de aer ...nu trebuiau schimbate bucsele de la filtru de aer si rezolvai problema?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/14424528176324799546noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-66708320329977454952015-04-27T21:33:37.587+03:002015-04-27T21:33:37.587+03:00foarte tare :)
multam de infofoarte tare :)<br />multam de infoCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-76345170646012471442015-04-27T12:32:54.022+03:002015-04-27T12:32:54.022+03:00Am facut si eu aceasta operatiune cu saiba la 1.6 ...Am facut si eu aceasta operatiune cu saiba la 1.6 MPI si acum se simt vibratii la schimbarea vitezelor la 3000 RPM.<br />Mi-a spus un mecanic de la Dacia sa le pun sub tampon, nu deasupra pentru ca altfel atinge carcasa de motor si pana la urma se strica. Le-am montat asa cum a spus, nu mai vibreaza, dar voi schimba acele tampoane cu unele noi, saiba e doar solutie temporara si atat. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/08601848763073279552noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-92227352405107493462014-02-26T12:31:35.333+02:002014-02-26T12:31:35.333+02:00nici nu stiam ca mai este un alt modelnici nu stiam ca mai este un alt modelCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-48617988127396771402014-02-24T22:29:34.498+02:002014-02-24T22:29:34.498+02:00Cris,stii ceva despre carcasa filtru aer,noul mode...Cris,stii ceva despre carcasa filtru aer,noul model.este mai buna decat primul model?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-20928125547285186842014-02-18T22:26:21.380+02:002014-02-18T22:26:21.380+02:00conductele de aer se incalzesc din cauza motorului...conductele de aer se incalzesc din cauza motorului. aerul care trece prin furtune s eincalzeste si ajunge cald in motor, deci mai putin aer, ardere mai incompleta si mai putina putere/eficienta.<br />daca izolezi conductele in folie de aluminiu, caldura se disipa mai bine si conductele nu se mai incalzesc atat de tareCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-60829975717029143212014-02-17T11:29:52.805+02:002014-02-17T11:29:52.805+02:00Salut vreau sa te intreb,am inteles treaba cu izol...Salut vreau sa te intreb,am inteles treaba cu izolarea conductelor de AC dar cea de la filtrul de aer ? cu ce ajuta?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-62289395650602409532013-01-29T14:36:43.173+02:002013-01-29T14:36:43.173+02:00Nice tutorial. I will do the same on my Megane 1 1...Nice tutorial. I will do the same on my Megane 1 1,4e. But I have another problem with filter housing. Can not buy anywhere new rubber washer between housing and main nozzle. Can anybody help me, lease see the picture: <br />http://www.pohrani.com/f/2A/Kg/3aIQAQq7/010.jpgmaestralhttps://www.blogger.com/profile/11574210162024889059noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-5857640879773995272012-12-21T00:08:14.644+02:002012-12-21T00:08:14.644+02:00stai linistit ca nu ma supar :)
orice informatie l...stai linistit ca nu ma supar :)<br />orice informatie logica si corecta este bine venita ;)CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-45913229585245676432012-12-20T21:47:07.951+02:002012-12-20T21:47:07.951+02:00Sper ca nu te superi pentru "observatii"...Sper ca nu te superi pentru "observatii" ... Succes in toate!Fitecinehttps://www.blogger.com/profile/04202938219378708242noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-88149356828949671562012-12-20T21:43:59.967+02:002012-12-20T21:43:59.967+02:00Daca de obicei apreciez foarte mult efortul tau de...Daca de obicei apreciez foarte mult efortul tau de a face singur anumite operatii la masina si de a mai si arata altora ce si cum pot face ei insisi, de data asta tre' sa-ti zic ca treaba cu saiba e... tiganie. Asta fac mecanicii de la Autoeuropa ca sa te simti sa sari cu o atentie, vezi - doamne ce lucrare de mare angajament ti-au facut ca-ti zbarnaia filtrul!<br />Garniturile alea de cauciuc SE SCHIMBA cand sunt asa coapte ca la colegul! Cel mai bine cu alea de la tija de sustinere a capotei. Sau ca rezolvare temporara se pune o alta saiba dar din cauciuc, eventual siliconic dinalea de care se folosesc la para de la dus, ca nu mai imbatranesc asa repede de la caldura. Primele se duc alea din fata. Daca rigidizezi prinderea (ca sa nu-ti inchipui ca garniturile vechi, coapte, contractate si pe deasupra si stranse cu saiba metalica mai lucreaza ceva...) risti ca in timp sa-ti deteriorezi corpul clapeta de la vibratii sau sa rupi picioarele alea de plastic de la carcasa filtrului de aer. Toate vibratiile se duc in corpul clapeta si peste putin timp intreprinzatorii care au vazut filmul tau o sa se planga ca le oscileaza acul turometrului, ca nu sta la ralanti si in final constata ca s-au uzat garnituri sau s-a fisurat corpul clapeta si trage aer fals. In rest, keep up the good job! si mai fa naibii curatenie pe-aici ca e plin de maculatura, off topic gramada, doar 5% are legatura cu tema filmului. Sanatate!Fitecinehttps://www.blogger.com/profile/04202938219378708242noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-79805507132578853552012-10-31T20:43:16.197+02:002012-10-31T20:43:16.197+02:00are sens ce spui, da.
O sa incerc sa o scot pe aia...are sens ce spui, da.<br />O sa incerc sa o scot pe aia care a pus-o.<br />A, e ok daca ai pus saiba peste garnitura.zeke666http://www.google.ronoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-62712200170162528012012-10-31T20:22:32.090+02:002012-10-31T20:22:32.090+02:00eu nu am inlocuit garniturile de cauciuc cu saibe!...eu nu am inlocuit garniturile de cauciuc cu saibe! total gresit. am adaugat o saiba care apasa pe garnitura veche reducand acel spatiu care permite vibratiile.<br />nenea ti-a pus intr-o parte o garnitura de cauciuc dar nu a pus si la restul. fiind o tensiune mai mare pe celelalte suruburi, zgomote mai mari.CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-29868862115637490562012-10-31T20:16:41.543+02:002012-10-31T20:16:41.543+02:00@Cris: Mie mi-a pus un mecanic o garnitura la capa...@Cris: Mie mi-a pus un mecanic o garnitura la capacul de filtru aer (surubul din dreapta fata, de langa 'conducta'), cand am fost sa imi schimbe uleiul+filtru ...iar acum zdrangane cand accelerez (nu tare dar nici incet). Zici ca e diesel. Culmea e ca inainte nu observasem sa faca zgomot, dar s-a repezit el repede plin de bunavointa sa faca asta. Ce imi recomanzi, sa incerc eu sa-l mai strang, sau sa merg inapoi peste el?<br /><br />Si eu sunt cam de acord cu tipu care zice ca nu e prea ok sa inlocuiesti garnitura de cauciuc cu saiba de metal, chiar daca le strangi usor.<br />Daca as stii unde se gasesc eu as lua unele noi si le-as schimba pe toate.zeke666http://www.google.ronoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-4488164478967723882012-10-02T10:09:08.008+03:002012-10-02T10:09:08.008+03:00folosesc sony dv premium cam de... 6-7 ani. in tot...folosesc sony dv premium cam de... 6-7 ani. in tot acest timp am folosit vre-o 4 casete panasonic.<br />capul de redare este ok, nu pot spune acelasi lucru despre camera, uzura si-a pus amprenta :(CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-4005300142307791812012-10-01T22:48:16.955+03:002012-10-01T22:48:16.955+03:00"Anonim4 martie 2012, 16:27", nu mai fol..."Anonim4 martie 2012, 16:27", nu mai folosi sony dv premium(cele rosii) si poate o sa ai noroc sa nu fi busit camera,este execrabil acel model.Mergi cu camera la un centru specializat sa-ti curete capul de redare.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-21601869321248104412012-05-10T16:17:06.326+03:002012-05-10T16:17:06.326+03:00nu dati banii pe prostii, luati bomboane la copii!...nu dati banii pe prostii, luati bomboane la copii!CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-21788760070703979332012-05-10T16:04:32.766+03:002012-05-10T16:04:32.766+03:00salutare .ce parere aveti despre filtrul de aer fi...salutare .ce parere aveti despre filtrul de aer filcor...cica ar scadea consumul si masina ar merge mai bine.Dashttps://www.blogger.com/profile/13320524375449776952noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-58222532335699034522012-04-18T16:05:28.141+03:002012-04-18T16:05:28.141+03:0020 lei si sunt ale tale :))20 lei si sunt ale tale :))CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-387844540066180112012-04-18T15:44:10.939+03:002012-04-18T15:44:10.939+03:00ce vrei sa fie urmatorul tutorial ?
schimbat col...ce vrei sa fie urmatorul tutorial ? <br />schimbat colector vapori ulei<br /> <br />montat senzor uzura placute<br /> <br />schimbat bucsi bara stabilizatoare<br /> <br />schimbat bielete bara stabilizatorare<br /> <br />schimbat bieleta directie<br /> <br />schimbat bascula/brat roata fata<br /> <br />schimbat rulment si flansa amortizor<br /> <br />montat cheder capota fata<br />le vreau pe toate :Dpaiu_dragoshttps://www.blogger.com/profile/03865754672768599139noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-54906281873528336342012-04-18T15:35:56.535+03:002012-04-18T15:35:56.535+03:00da, e grav, nu mai face galagie cum esti obisnuit ...da, e grav, nu mai face galagie cum esti obisnuit :)CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-75527720667859789972012-04-18T15:16:40.472+03:002012-04-18T15:16:40.472+03:00cris am pus un cheder pe marginile tablei la motor...cris am pus un cheder pe marginile tablei la motor are ceva daca sta putin tensionata capota?Anonymousnoreply@blogger.com