tag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post4479808975263808162..comments2024-03-11T00:42:06.478+02:00Comments on Tutoriale pentru Dacia Logan: Inlocuit cilindri frana la rotile spatecristihttp://www.blogger.com/profile/00210450679031578679noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-43385308914866743222020-08-14T08:36:19.108+03:002020-08-14T08:36:19.108+03:00Foarte bune sunt tutorialele te descurci foarte bn...Foarte bune sunt tutorialele te descurci foarte bn cind ai o problema.<br /><br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01716791929763407176noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-81418442548040959852019-05-25T11:50:15.102+03:002019-05-25T11:50:15.102+03:00salut, nu mai retin :(salut, nu mai retin :(CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-82079474168518648852019-05-25T11:24:12.980+03:002019-05-25T11:24:12.980+03:00Salut! Ce firma sunt noii cilindrii? Salut! Ce firma sunt noii cilindrii? Mihaihttps://www.blogger.com/profile/13416828699965278962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-39194672587488849642019-03-29T22:28:24.986+02:002019-03-29T22:28:24.986+02:00Salutare. Am văzut clipul și m-ai pus pe gânduri. ...Salutare. Am văzut clipul și m-ai pus pe gânduri. Dar anul trecut în vara când am schimbat ferodourile, am verificat pistonasele și culisau foarte ușor im ambele direcții. Însă o verificare în plus nu strica Mulțumesc frumos pt noul tutorial. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06911915443284190762noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-48732292003267889252019-03-29T20:52:13.492+02:002019-03-29T20:52:13.492+02:00Salut, știu, spuneam asta la schimbul de lichid fr...Salut, știu, spuneam asta la schimbul de lichid frana. Am aflat și eu târziu despre treaba asta cu schimbatul lichidului... Îl schimb la 2, maxim 3 aniCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-84039384251262310932019-03-29T20:11:36.139+02:002019-03-29T20:11:36.139+02:00Salut!Motivul corodarii si blocarii cilindrilor re...Salut!Motivul corodarii si blocarii cilindrilor receptori frana este in principal neschimbarea la timp a lichidului de frana,care este higroscopic (absoarbe umezeala) si apa din lichidul contaminat curge in instalatia de franare in jos catre cilindrii ,se depune in acestia si corodeaza.Daca te uiti in videoclipul tau ,in momentul cand slabesti conducta de frana curge lichid contaminat,murdar.<br />PS: nu inteleg de ce nimeni in RO nu schimba lichidul de frana la termen.Exista testere pentu treaba asta.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06084088912200515672noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-39534418575138700152019-03-29T19:53:50.312+02:002019-03-29T19:53:50.312+02:00multumescmultumescAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/13371946670463773980noreply@blogger.com