tag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post238006536879189401..comments2024-03-11T00:42:06.478+02:00Comments on Tutoriale pentru Dacia Logan: Curatat motorasul pas cu pas(mpp) si corpul clapeta 1.4mpicristihttp://www.blogger.com/profile/00210450679031578679noreply@blogger.comBlogger219125tag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-60600347984094718502021-08-07T22:44:05.140+03:002021-08-07T22:44:05.140+03:00salut, mie-mi suna a lipsa reglaj culbutori. imedi...salut, mie-mi suna a lipsa reglaj culbutori. imediat ce se incalzeste motorul, se dilata si nu mai pierde compresieCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-47140820334969909782021-08-07T11:03:54.577+03:002021-08-07T11:03:54.577+03:00Buna Cris sunt un Logan- ist din 2007 1.4 MPI cu o...Buna Cris sunt un Logan- ist din 2007 1.4 MPI cu o problema.Dimineata s-au in zilele mai racoroase ,pornesc masina , urca turometrul undeva la 2000 RPM ,dupa care scade sub 400- 300 RPM ca si cand ar muri motorul.Sta ceva timp (aproxomativ 30 secunde) dupa care incepe sa urce turatia catre normal ( 2000 RPM ) dupa care scade incet spre 700- 800 RPM.Am spalat MPP ,CORP CLAPETA ,BUJII NOI. Cand se incalzeste putin motorul nu m- ai sunt probleme.Deci problema ar fi la "Prima cheie " dupa o noapte de stat afara.Mii de multumiri si numai drumuri bune sa avem.Astept un raspuns daca se poate .Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12464509105446464918noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-10135023136379927962021-04-15T08:01:54.237+03:002021-04-15T08:01:54.237+03:00Ok, mulțumesc Ok, mulțumesc Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06894229323668548357noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-44791110864717218012021-04-14T20:15:56.623+03:002021-04-14T20:15:56.623+03:00e clar, te-au pus sa schimbi piese dupa ureche...e clar, te-au pus sa schimbi piese dupa ureche...CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-68733837241228598602021-04-14T17:08:01.117+03:002021-04-14T17:08:01.117+03:00Da, ala mi-au spus ca e defect și l-am schimbat pr...Da, ala mi-au spus ca e defect și l-am schimbat prima oara, ma refer la cel după pompa de inalteAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/06894229323668548357noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-15813382965432864242021-04-14T16:59:33.804+03:002021-04-14T16:59:33.804+03:00Regulatorul de presiune a fost verificat?
Mie-mi p...Regulatorul de presiune a fost verificat?<br />Mie-mi pare ca cei care au facut diagnozele nu prea stiu sa foloseasca, altfel n-ai fi schimbat la intamplare piese de pe masina.CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-27870305220286723082021-04-14T14:35:45.825+03:002021-04-14T14:35:45.825+03:00Ok,dar am pus-o pe 3 testere,am făcut injectoarele...Ok,dar am pus-o pe 3 testere,am făcut injectoarele, schimbat pompa de inalte, am schimbat motorașul de vacum de la turbina și tot nimic ,ma gândesc sa nu fie ceva electricAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/06894229323668548357noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-48444323936794248682021-04-14T14:19:24.263+03:002021-04-14T14:19:24.263+03:00Salut, poate testerul era ok, cel ce a citit ce af...Salut, poate testerul era ok, cel ce a citit ce afișează testerul nu știe ce să citească.<br />In cazul meu a fost ceva asemănător<br />http://www.tutorialelogan.ro/2019/02/probleme-la-injectie-logan-15dci-65-cai.htmlCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-77044754411712446332021-04-14T12:38:17.220+03:002021-04-14T12:38:17.220+03:00Salut!Am si eu o problema la un logan 1,5 dci,faze...Salut!Am si eu o problema la un logan 1,5 dci,faze e ca nu mai se accelerează cum trebuie,adică nu mai trage mai ales după ce trc 80 se plafonează de tot ,am pus-o pe tester dar nu mi a dat nici o eroare. Ma poți ajuta te rog?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06894229323668548357noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-87395107708346572512021-02-08T21:43:37.155+02:002021-02-08T21:43:37.155+02:00Multumesc! Am rezolvat. Niste contacte imperfecte ...Multumesc! Am rezolvat. Niste contacte imperfecte la instalatie. Am miscat putin si am rezolvat. Sper ca dimineață să pornească.Paulhttps://www.blogger.com/profile/02986557356009520087noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-45394009602372357862021-02-08T21:08:04.310+02:002021-02-08T21:08:04.310+02:00salut, pui diagnoza si vezi ce spune senzorul de p...salut, pui diagnoza si vezi ce spune senzorul de pe ax cameCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-55445362348994374412021-02-08T21:05:23.213+02:002021-02-08T21:05:23.213+02:00Salut! Am nevoie de niste informații: acum 2 sapta...Salut! Am nevoie de niste informații: acum 2 saptamâni, am ibservat faptul că mașina tinde sa pornească toti mai greu(1.4 mpi 2008 cu GPL) la a 2-a , a 3-a cheie. Am inceput să curăț corpul clapetă, senzorul de turații și mașina a pornit sfert, motorașul s-a calibrat perfect, iar dupa încălzire relanti-ul statea perfect. Urmatoarea zi, dimineață,a pornit la prima cheie dar dupa invârtire mai lungă. Am mers vreo 20 km, motorul cald, mașina s-a oprit subit in mers la vreo 3000 rotatii. Am stat 5 minute, am dat la automat de vreo cateva ori si dupa ce am dat cu wd40 la mufa senzorului de turatii și a pornit sfert, din nou. Ziua urmatoare, a pornit tot mai greu. Am schimbat senzorul cuunul nou banuind ca problema este de acolo. Am schimbat senzorul și ziua următoare surpriza! A pornit tot greu 4-5 a cheie. Azi dimineață mai mare surpriză. Am dat 25-30 chei si nimic. Am schimbat pompa de benzina din rezervor. Entuzizmat am dat cheie, nimic. Am verificat aprinderea, totul ok. Am mai dat la automat de cateva ori si a pornit dar dupa mai multe incervari in care se tura pana in 2-3000 turatii si se oprea brusc. Am lasat-o sa se incalzeasca, am repornit totul ok. Dupa 1 ora dau cheie și din nou nimic. Ce sa mai verific? Paulhttps://www.blogger.com/profile/02986557356009520087noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-66093520072575340942020-07-05T13:35:48.404+03:002020-07-05T13:35:48.404+03:00am uitat de partea cu AC-ul pornit. in acest caz n...am uitat de partea cu AC-ul pornit. in acest caz nu este mpp si nimic din ce am enumerat, ci strict compresorul de AC este vinovat. asta daca nu cumva este rola intinzatoare, saum ii spune, cea care cupleaza, dar aceea ar trebui sa produca un zgomotCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-43180797153616548412020-07-03T20:54:02.692+03:002020-07-03T20:54:02.692+03:00Ms frumos.
Partea proasta cum am mai spus,este ca ...Ms frumos.<br />Partea proasta cum am mai spus,este ca face numai cand dau drumul la ac.si dupa 5 minute cu ac pornit la maxim zduncina motorul de zici ca e tractor.<br />Dacă închid ac merge norma.!!!???<br />Ms.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/07827041953087996799noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-45491548975521106172020-07-03T19:53:19.014+03:002020-07-03T19:53:19.014+03:00Poți încerca cu un aditiv, cel mai probabil nu sch...Poți încerca cu un aditiv, cel mai probabil nu schimba cu nimic simptomele.<br />De la sonda lambda se aprinde și martor în bord.<br />Eu zic că e de la benzinăCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-21622503756865474002020-07-03T18:51:59.676+03:002020-07-03T18:51:59.676+03:00-Bujii schimbate(5000 km);
-corp clapeta curățat;
...-Bujii schimbate(5000 km);<br />-corp clapeta curățat;<br />MAI RAMANE VARIANTA SA SCHIMB MOTORASUL. <br />DACA NU DA NICI O EROARE PE TESTER POATE FI DE LA SONDA LAMBDA?<br />Ai bagat vreodata aditiv in benzina/motorina pentru curatarea i jectoarelor(injector cleaner)?<br />Ce părere ai?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/07827041953087996799noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-62492814121566314602020-07-03T18:31:27.930+03:002020-07-03T18:31:27.930+03:00salut, cel mai simplu este sa schimbi masina :))
p...salut, cel mai simplu este sa schimbi masina :))<br />problema poate sa fie si de la benzina proasta, bujii uzate, corp clapeta murdar. daca cureti mpp nu inseamna ca s-a rezolvat 100% problema, la fel de bine chiar trebuie inlocuit sau poate nu l-ai curatat bine. sau poate nu l-ai calibrat corespunzator.<br />sunt mult prea multe variabileCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-15135486206902236372020-07-03T18:28:05.011+03:002020-07-03T18:28:05.011+03:00Salut,
am curățat motorasul pas cu pas si nu a mai...Salut,<br />am curățat motorasul pas cu pas si nu a mai facut probleme 2 saptamani,dar tot nu a mai vrut să crească turatia la 750,ramane la 500.<br />După 2 saptamani a inceput sa faca iar,am observat ca atunci cand dau drumul la ac.imi face figuri.<br />De exemplu cand sunt la semafor sau la o intersecție sa dau prioritate se opreste adică scade turatia la 0.<br />Te intreb ca poate ai mai pățit așa ceva.<br />Am un prieten care ii facea la fel si s-a dus la service i-a schimbat motorasul si degeaba.Prima zi a fost ok,acum face la fel,zicea ca a dat banii degeaba.<br />A vorbit cu cei de la service si ia spus sa se duca luni ca sa faca alta verificare .<br />DECI O LUAM BABESTE SAU......PANA LA URMA SCHIMBAM TOT DE PE MASINA CA SA MEARGA......<br />ASTEPT UN RASPUNS !<br />MULTUMESC!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/07827041953087996799noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-76244384700838388282020-05-18T00:54:29.394+03:002020-05-18T00:54:29.394+03:00asa cum mai spuneam, esti primul care o sa afle. e...asa cum mai spuneam, esti primul care o sa afle. eu stiu ca in clipul de mai sus l-am curatat doar atunci, cu 5 ani in urma si nu a mai avut problemeCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-75626128662897689112020-05-16T16:17:22.645+03:002020-05-16T16:17:22.645+03:00Revin din nou cu acelasi lucru:))) Am curatat mmp-...Revin din nou cu acelasi lucru:))) Am curatat mmp-ul si am dat pe el cu wd 40, am inteles ca e ok pentru ungere, asta l-am gasit acum pe moment. E ok daca il las asa sau pe viitor sa il curat iar dar sa-l ung cu vaselina?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17233559388869474647noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-41961779217420403152020-05-02T10:40:41.693+03:002020-05-02T10:40:41.693+03:00Ah, merci. Las ca vad eu ce o fi. Daca nu, ung cu ...Ah, merci. Las ca vad eu ce o fi. Daca nu, ung cu însoare din cămară de la bunica:))))Lauhttps://www.blogger.com/profile/10303150975016643127noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-75719334925201590162020-05-02T10:14:11.488+03:002020-05-02T10:14:11.488+03:00Salut, ești primul care o să afle dacă este ok sau...Salut, ești primul care o să afle dacă este ok sau nu 😋CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-14094270403934592032020-05-01T22:21:26.875+03:002020-05-01T22:21:26.875+03:00Saluuuut! Am o intrebare de 10 puncte, daca nu am ...Saluuuut! Am o intrebare de 10 puncte, daca nu am vaaselina siliconica ca sa ung mpp-ul, pot sa folosesc un spray de uns balamale, iale de usi si alte lucruri? Intreb asta pentru ca nu am gasit la mine in zona vaselina si ma gandeam daca ar fi bun spray-ul asta, singura veselina ce o am, e una cu care ungi cam tot ce ai si e putin cam groasa pentru mpp, adica asa cred. Bine, as vrea sa si tina in timp unsul asta cu spray. Multumesc anticipat :DLauhttps://www.blogger.com/profile/10303150975016643127noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-82361038311374451002020-04-30T09:25:12.694+03:002020-04-30T09:25:12.694+03:00I thought maybe you came across that kind of probl...I thought maybe you came across that kind of problem. greetengs from Serbiapedjahttps://www.blogger.com/profile/03455372489431630305noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-85830143517719955292020-04-30T09:19:24.811+03:002020-04-30T09:19:24.811+03:00hi, I don't know, if I was a mechanic I probab...hi, I don't know, if I was a mechanic I probably knewCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.com