ULTIMELE TUTORIALE ADAUGATE


GAME OVER...
Daca imi spunea cineva ca nu a vazut masina care circula in sensul giratoriu, i-as spune ca este nebun sau beat, nu ai cum sa nu o vezi! Sunt faruri pe timp de noapte!
N-am baut nimic si oricat de idioata pare scuza, chiar nu l-am vazut.


________________________________________________________

Update Montat filtru de hota sub capota motor, home made
Desi aveam filtre de schimb, am incercat si varianta aceasta.

Polish faruri, ieftin si foarte rapid
Pe stanga am pus unul nou si cum era de asteptat, cel de pe dreapta avand 13 ani, era matuit si se vede o diferenta mare intre ele, asa ca m-am hotarat sa-i fac un polish ca sa-l aduc cat mai aproape de aspectul celui nou.
Si mi-a iesit! Mai bine decat ma puteam astepta!

Inlocuit cilindri frana la rotile spate
Sistemul de franare este unul dintre elementele de siguranta maxima al masinii si nu accept comprmisuri. deloc. Trebuie facuta periodic o inspectie vizuala, verificat si daca tot ansamblul functioneaza usor, nu apar blocaje.

Demontat sonda litrometrica 1.5dci
Cum eram prin zona, mi-am zis sa arunc un ochi prin el ca sa ma minunez de balaurii si mucii de care-mi povesteau unii, altii. Mai ales ca de la mine a primit mai multe feluri de ulei de amestec 2T, ulei vegetal si naftalina

Probleme la injectie Logan 1.5dci 65 cai Euro 3
Este masina de la servici care a cam fost abandonata exact din cauza problemelor pe care le avea pe partea de injectie. Mai exact, nu urca in viteza mai mult de 100km/h, se oprea motorul in mers, lipsa de putere.

Inlocuit brate stergatoare si reconditionat capacele
Mi-au mai spus si altii ca arata urat bratele de stergatoare si ca ar trebui vopsite. Nu-mi complic viata vopsind cu spray, nu tine si nu am de gand sa repet anual procedura. Asa ca am luat din dezmembrari brate in stare foarte buna.

Schimbat opritor usa
Au trecut 2 ani de cand am schimbat aceste opritoare si doua au cedat.
Motiv intemeiat sa mai cumpar produse ASAM doar daca sunt obligat- fortat.
Montat voltmetru
Vasile din Constanta mi-a spus ca voltajul de pe baterie difera mult de voltajul de pe instalatia electrica, m-a pus pe ganduri si am testat.

Montat ABS
Mai bine spus, conversia sistemului de franare de la non-ABS la ABS.
Modificarea in sine este simpla de pus in aplicare, dar necesita un volum destul de mare de lucru.

Schimbat cablu de ambreiaj si gresat furca
La vreo 5000km dupa schimbarea ambreiajului, adica asa de pe la 75.000km, a aparut acel sunet si abia pe la 160.000km am luat atitudine si am inlocuit acest cablu de ambreiaj.

Verificat joc la capat de bara
Fiind de origine ma asteptam sa ma tina vreo 90.000km, ca si cele cu care au venit masina. Nu a fost sa fie, a crapat burduful pe el...
L-am pus inapoi pe masina in aceiasi stare si astept sa crape de tot...

11 comentarii:

  1. Salut! Tutorial de la non servo directie la servo directie faci? Sau macar o lista cu toate componentele, si cateva explicatii de baza.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, mașina mea are servo pe ea, deci n-am să fac.
      Nu știu exact ce componente trebuiesc.

      Ștergere
    2. Daca ai benzinar te pot ajuta eu cu detalii

      Ștergere
    3. Benzinar 1.4, este chel chel, il am de la bunicul meu, are 63000 Km. El nu mai poate sa conduca si s-a gandit sa mi-l dea mie.

      Ștergere
  2. Cris imi poti spune te rog de unde iau schema electrica? Am vazut tutorialul cu montare servofrana si abs, dar am nevoie de schema electrica. Benzinar 1.4

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai nevoie de caseta de directie, conducte de servo( sa ai grija, daca nu montezi si aer conditionat sa cumperi conducte de pe o masina fara aer pentru ca difera pozitionarea ponpei servo si implicit si conductele), pompa de servo, alternator( tot de pe o masina fara ac, ci doar cu servo) borcanul pentru lichid, curea, intinzator, fulia de accesorii de la motor si suportul pe care vor veni montate pompa de servo si alternatorul. In mare procesul este simplu, se schimba caseta, se prinde suportul pe motor, apoi pompa de servo, alternatorul. Pentru montarea noului alternator, cumperi 2 metrii de cablu de sudura si doi papuci sanatosi si prelugesti firul original. Pentru schimbul casetei fie desfaci suportul antibalans si impingi putin motorul in fata, fie slabesti cavmdrul motor putin, deoarece axul pe care se prinde coloana volanului nu iese din caroserie. Pentru orice alta nelamurire te astept cu intrebari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok, multumesc!
      Mai am inca doua proiecte, servo-directie, si ambreiaj cu servo...
      Masina este primita cadou, deci merita investitia zic eu.
      Pentru ambreiaj cu servo, in afara de capac, furtun, rulment si pompa, mai trebuie ceva? Eu nu vad ce ar mai fi, pentru ca, din ce am vazut, difera doar modul de activare al acelui rulment, poate gresesc...

      Ștergere
  4. Salut! Imi poate spune si mie cineva care planetara trebuie schimbata la un logan 1.5 dci 2006 euro 3,imi bate putin si in mers dar mai ales cand iau volan dreapta,cand iau stanga nu bate deloc..si nu stiu care e stanga sau dreapta..si daca se schimba greu..multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, dubios ca planetara sa bata, mai ales la Logan diesel. bataia, de fapt, ar trebui sa caraie si doar cand esti virat maxim dreapta sau chiar aproape de maxim virat.
      eu zic ca acea bataie este de la altceva, nu de la planetara.

      Ștergere