Schimbat carenaj roata fata

Acum ceva timp in urma am dat jos bara fata ca sa identific un zgomot care persista in fata masinii. Am mers intr-un test de vre-o 3-4km. Cand am ajuns acasa si am vazut cum carenajul era topit de la frecarea cu rotile, imi venea sa-mi smulg parul din cap.
Desi doar cel din dreapta a fost afectat grav, am decis sa le schimb pe amandoua. Asa ca am achizitionat ambele carenaje noi, plus cele doua capace de jos din "colt". Fiind de la loganul PH2, as spune ca totul s-a potrivit aproape perfect, mai putin surubul care se prindea sus in bara fata. Pentru suma totala de 130lei, eu zic ca a meritat.


137 de comentarii:

  1. treaba cu braduletii mi se pare enorm sa dai 3,5 leu pe unu dinacela care lai rupt din partea de sus:)) si 1,5 de acelea mai mici dar ce sa faci trebuie:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la cat de rar trebuie sa cumpar cate unul... merita.
      am cumparat odata o punga de ei, o gramada si toate modelele si am dat 60 lei

      Ștergere
  2. spatiu de depozitat noroi si balega de pe drumurile patriei...

    RăspundețiȘtergere
  3. salut acel capac de jos se numeste element inchidere bara fata am spus doar ca sa sti

    RăspundețiȘtergere
  4. salut , ai idee daca exista asemenea carenaj si pentru roata din spate ? am vazut ceva suruburi pe acolo care nu sunt folosite. si daca ai idee pe unde s-ar gasi.
    sau macar protectia pentru capatul de prag spate, cum au modelele mai noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. surburile care sunt acolo sunt pt cele care au abs

      Ștergere
    2. este un carenaj sila roata spate, dar doar pentru jumatatea dinspre spate. inspre fata tot tabla goala :(. n-am vazut la nici un logan sa fie protejat complet.

      Ștergere
    3. am vazut la modelele mai noi ( nu stiu daca la toate sau doar la variantetele superioare ) un plastic care protejeaza capatul pragului
      daca nu este pentru tot, macar acesta ar fi bun , dar nu l-am gasit nicaieri.
      are cineva idee unde se poate gasi ?

      Ștergere
    4. se numeste "barveta" si face parte din pachetul "fuel economy", impreuna cu prelungirea barii fata si cele doua deflectoare de aer de sub masina. celmai des intalnite pe 1.2 16v

      Ștergere
  5. "tine exact ca mortul cu mana" :))
    pana la urma despre ce zgomot era vorba in partea din fata a masinii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se intampla in vara lui 2011, dracu mai stie ce faceam :)
      atunci am dat cu silicon pe acolo, am astupat gaurile si a tinut toata iarna. dar asta vara a picat tot si din nou gaura. apai da-o dracu de tiganie, am facut cum trebuie :)

      Ștergere
  6. Un tutorial cu montajul acelui plastic care se pune pe aripi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esunt doua modele, cele mici cum am eu si unele late. cele late sunt oribil de mari si doar pe acelea le mai gasesti. eu avand deja, n-am sa fac un tutorial cu ele :)

      Ștergere
  7. Pt ce e acel furtunas care vine in jos pe langa bradulet pe la 7:23?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in caz ca iti curge acid din baterie pe suportul bateriei, se scurge pe acel furtun.
      si nu numai, estevalabil si daca ajunge apa pe suportul bateriei, trebuie sa se scurga pe undeva

      Ștergere
  8. Alte tutoriale mai sunt de facut ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt, sunt :)
      este pe teava inca un tutorial deja editat si pregatit pentru vineri 7 decembrie ;). are 26 minute si am filmat la el 3 sambete consecutiv

      Ștergere
    2. Si despre ce tutorial e vorba?

      Ștergere
    3. Montat... o chestie pentru confortul pasagerilor :)
      repede tu curios :)

      Ștergere
  9. Salut Cristi.Am o intrebare,ce este acel spoiler din guma,plastic sau ce o fi,care se poate vedea la bara fata in acest tutorial,cat costa si de unde il putem comercializa.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact ce am eu n-ai sa gasesti. dar cel original Dacia costa undeva pe la 110lei si poate fi achizitionat de la dealerul dacia

      Ștergere
  10. pai nu original,ceva asemanator,ceva mai ieftin :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce am eu a costat vre-o 70lei :)
      sau poti pune o plinta de parchet, o modelezi cu aer cald dupa curbura barii si arata mirobolant goo.gl/TFVRy
      si daca ai noroc, nu patesti asa goo.gl/mtsT0

      Ștergere
  11. ok,multumesc oricum Cristi.Salutari din DB

    RăspundețiȘtergere
  12. daca foloseai si tu roti normale "nu-ti mai lipea vantul" carenajul de roata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce dreptate ai, rotile normale nu permiteau curentilor de aer s aindoaie carenajele. bă mă leși

      Ștergere
  13. sal Cristi,
    cat ar fi costat carenajele originale?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. originale PH1? n-am idee. eu am cerut carenaje si astea le-am primit

      Ștergere
    2. cele originale sunt 95 de lei bucata:))

      Ștergere
  14. sal Cris,
    ornamentul unde vine presul tu l-ai decupat,sau asa a fost din fabrica?
    vreau sa-mi pun si eu presuri,si am vazut ca la tine e decupat din ornament,acolo unde vine presul pe aripa.

    RăspundețiȘtergere
  15. un sfat pentru tine PIESE DE ORIGINE asa faci si tu ca orice roman sa scape ieftin taticu PUTIN DAI PUTIN AI de ce oare masinile strainilor tin asa bine la ei si la noi nu?raspunsul e ..... pentru ca au alta mentalitate bafta mare cu plasticurile acelea moarte si imi sustin afirmatia de sus prin motoul modificat pentru situatia asta Suntem prea saraci sa ne luam piese ieftine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce ti-a dat tie de inteles ca ce am luat nu erau piese de origine?

      Ștergere
  16. oare te mai duci si cu masina la service pentru ITP?

    RăspundețiȘtergere
  17. Cris un tutorial prin care sa ne arati cum ai facut sa se deschida portbagajul din interior

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact acum http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/montat-actuator-si-modul-deschidere-pe.html

      Ștergere
  18. Da dar cum ai facut tu de la butonul ala albastru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este acelasi actuator, doar ca firul de plus a fost trecut prin acel buton. cand apasam butonul, actionam actuatorul de pe portbagaj.

      Ștergere
  19. Salut Criss.Am nevoie de un sfat de la tn.Am 632015 km si masina e din 2006 motor 1.4mpice zici trb facuta distributia sau nu inca?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti foarte curajos. eu n-am avut curaj sa stau mai mult de 5 ani cu distributia neschimbata. am facut-o la 58.000km

      Ștergere
  20. as vrea sa o fac pt ca, cand acelerezi se aude suierand ...ce cansta in schimbarea distributiei a curelei atat?... am inteles ca costa in jur de 6 milioane asai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai AC costa si mai mult. curea, rola intinzatoare, pompa apa si curea accesorii se schimba

      Ștergere
    2. nu e obligatoriu si accesoriile
      si oricum daca ,,daca pateste ceva la accesorii nu este asa de grav..doar alaternatoruleste acolo ,ac si infuctie de masina pompa hidraulica....

      Ștergere
  21. Răspunsuri
    1. n-am de unde sa stiu, depinde de service-ul unde mergi, depinde de motorizare. eu n-am AC, e diesel si am platit 780lei

      Ștergere
  22. cris, cu coloana asta de directie care spune ca e reglabila, se poate regla volanul dupa ce o montez? sau se refera la altceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. coloana de directie reglabila cred ca se refera doar la faptul ca volanul se poate regla pe inaltime, si cam atat. dar toti cei care au volan reglabil se plang ca le bate, aud troncanituri(fara exceptie)

      Ștergere
    2. si inca ceva:care e treaba cu surubul acela de reglare a casetei, cum se poate regla (daca se poate face acasa) si ce rol are acest reglaj?
      mersi.

      Ștergere
    3. surub reglaj caseta directie? o fi, dar eu n-am auzit

      Ștergere
  23. http://www.daciashop.ro/mecanica/pivoti/pivot-Powerdrive
    ce e asta cris?? pe unde vine, ce rol are...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este pivotul depe bascula/brat. http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/schimbat-bratebascule.html

      Ștergere
  24. salut criss am o problema la instalatia ectrica cand am pozitile aprinse becurile de la butoanele de climatizare nu mi se aprind...dar celelalte da de la geamuri electrice avarii dezaburire si ala de inchidere/deschidere...ce ar putea fi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta http://tutorialelogan.blogspot.com/2010/01/tutorial-schimbat-bec-consola-la-logan.html

      Ștergere
  25. cris, am mers de curand cu renault clio 4 (masina noua) si am vazut ca avea cursa ambreiajului mult mai scurta decat la loganul meu. oare din cauza ca asa e modelul sau din cauza ca al meu e putin mai uzat? daca il schimb, cum va fi cursa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este din reglaje, nu neaparat uzura. la unele prinde sus ambreiajul, la altele jos.

      Ștergere
  26. da noul tutorial cand va fi?...parca spuneai ca ieri...

    RăspundețiȘtergere
  27. Răspunsuri
    1. s-a folosit de 0.2% ala ca sa nu-l puna:))

      Ștergere
    2. noul tutorial este sus de vre-o 2-3 zile, doar ca nu este facut public. dintr-un motiv intemeiat, nu-l pot face public saptamana aceasta. dar tocmai m-am pus pe editat si pana deseara pun ceva... nou :)

      Ștergere
  28. are si el viata personala, doar nu face bani pe asta sa puna tutoriale la comanda si sa se tina si de cuvant! aveti rabdare

    RăspundețiȘtergere
  29. pentru ph 1 70-75 roni am antrebat eu fara plasticul ala mic,doapele de plastic max 2 lei buc originale

    RăspundețiȘtergere
  30. Lasati ma omu in paca are zapada in curte de 1m si voi vreti tutoriale.chiar credeti ca asta e scopul lui in viata? are si el alte probleme

    RăspundețiȘtergere
  31. Ma tu sa taci!:))-Noi vream noul tutorial....=))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite tutorialul, imi faceam de cap prin Serbia http://www.youtube.com/watch?v=W4zCxGO-_rY
      :)

      Ștergere
  32. ba taci tu din cura !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. lasal pe Cristi in pace ca nu isi traieste viata in tutoriale !!! si lasal pe sofer_nebun95 ca are si el dreptate

    RăspundețiȘtergere
  34. sall cristi,te rog frumos imi poti recomanda si mie un kit de distributie calitate pret bun?am un 1.4 benzina!multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel mai bun kit de distributie este cel la care primesti garantie maxima pe piese si garantie maxima pe manopera. adica 4 ani la fiecare.

      Ștergere
    2. Nu este asa ceva la garantii maxim 24 de luni de la montaj numai in service autorizat si in caz de ceva doar producatorul te despagubeste dupa o lunga si enervanta ancheta vanzatorul nu iti da nici o garantie asta ca toata lumea sa stie ,din gura toti dau dar e inportant doar ce scrie pe certificatul de garntie si nu scrie mai mult de 24 de luni serviceul nu iti da nimic ca si garantie doar daca se constata ca e din vina motajului asa ca nu va imbatati cu apa rece ,ca si pret si cu istoric bun ca si durabilitate si pret e bun Contitech rola e Koyo in kit vine masina din uzina cu aceasi rola cei care au schimbat stiu acest lucru

      Ștergere
  35. cristi sa faci si niste tutoriale dedicate sezonului rece. ceva sa aibe legatura cu zapada, cu frigul, gasesti tu ceva:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tutorial ce sa nu faci iarna http://www.youtube.com/watch?v=W4zCxGO-_rY
      cand toata lumea iti spune "BOULE! nu pleca la drum lung pe o vreme dinasta!", asculta-l :)

      Ștergere
    2. am vazut filmuletul esti kamikaze am inpresie ca tu ai mari sanse sa vizitezi ceva tinichigii cel putin cu stilul asta de grabit ,ala cu tirul un pic si te matura de pe drum ai grija ca numa o data se intampla

      Ștergere
  36. salut, am si eu o intrebare:
    cand iau denivelari/gropi cu masina, de-astea care te zdruncina gen sine de tramvai, mi se misca volanul putin stanga-dreapta(dardaie mai bine zis). cam ce ar putea sa aibe/ ce trebuie inlocuit?
    mersi mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar putea din capetele de bara iar inainte de a le schimba, cel mai bine le verifici. http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/verificat-joc-la-capat-de-bara.html

      Ștergere
  37. Ce se mai aude despre urmatorul tutorial?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce sa se auda, l-a terminat frigul asta:))

      Ștergere
    2. abia ajung sa va raspund pe aici... putin timp liber :(

      Ștergere
  38. cristi faci un tutorail cum se pune GPS pe Logan?????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca-mi faci cadou GPS-ul, da. mie imi este inutila o asemenea scula montata pe masina. sa vad pe unde-mi umbla nevasta? :)

      Ștergere
    2. cum sa fie inutil? daca pleci intr-o cursa mai lunga intr-o zona pe care nu o cunosti, tot inutil e si atunci?

      Ștergere
    3. cred ca vorbim despre doua chestii total diferite. daca te referi la un GPS care-l pui in geam si iti spune Ioana pe unde sa mergi, eu ma gandeam la varianta de GPS care se monteaza pe masina si poti afla oricand pozitia ei. cea din urma este ok daca vrei sa o protejezi impotriva furtului sau sa verifici ce trasee face(in cazul angajatilor).

      Ștergere
    4. sunt convins ca baiatul la ala se referea, care iti spune maricica pe unde sa o iei.
      sunt mai multe modri de a-l pune. ori cu ventuza pe geam, ori prins de bord. bani sa ai, sa-l iei:))

      Ștergere
  39. cris fa un tutorial pe tema "iarna" cum sa desfaci usa daca a inghetat sau ce sai facem sa nu mai inghete:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am folosit cu succes http://www.daciashop.ro/ceara-chedere?keyword=sonax&category_id=0
      cu una bucata am facut 3 masini 2 ierni

      Ștergere
  40. exista un spray care dai pe cheder.

    RăspundețiȘtergere
  41. Da tu nu ai ABS?....nu am vazut senzorul....MErgea un tutorial cu schimbare senzor. Zilele trecute am schimbat unul, si nu am stiut ce trebuie sa fac, pana nu am demontat pe acolo....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am ABS :)
      nu stiu ce pesupune schimbarea unui senzor de ABS

      Ștergere
  42. Deci sa asteptam un tutorial cu titlul: cum iti pui ABS pe un logan fara ABS :D

    RăspundețiȘtergere
  43. Carenaje din astea am observat si la prestige faza 1 din 2007.

    RăspundețiȘtergere
  44. salut..parca aveai un tutorial cand dai nuca de la schimbator jos..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aveam? nu tin minte :)
      poate scurtat tija levier schimbator viteze
      http://www.tutorialelogan.ro/2010/05/tutorial-scurtat-levier-schimbator-la.html

      Ștergere
    2. nu stiu sub nici o forma cum sa dau nuca de la schimbator jos..am tras de ea pana mai aveam pt si se rubea schimbatoru din cutie si nuca tot nu iesea :D as taiao cu ceva dar nush sigur dak se potriveste cu ce nuca am eu ..de la o vectra b din 98 si pe loganu meu am dihanie dinaia mare si urata, loganu fiind din 2006 si vreau sa o schimb neaparat :)

      Ștergere
  45. Ar fi interesant un filmulet in continuare si cu demontarea aripilor fata care din faza asta pare mai putin complicata.

    RăspundețiȘtergere
  46. Pentru demontarea aripilor din fata este nevoie sa scoti carenajul sau doar sa scoti suruburile dintre carenaj si aripa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aripa este prinsa in suruburi. nu stiu exact pe unde's amplasate toate suruburile, dar sunt convns ca trebuie sa dai jos carenajul, posibil bara fata si farul.
      n-am sa fac un tutorial cu demontatul aripii doar de dragul unui tutorial, asta din cauza ca surubul care este prins pe prag este ingropat in antifon din fabrica. ca sa-l desfac, trebuie sa stric acea izolatie si o sa arate urat.

      Ștergere
  47. salut...am un mic necaz, azi am pus solutie de parbriz si cand sa inchid capota nu am mai avut ce-i face nu se inchide sub nici o forma, i-am pus ulei am incercat sa dau tare cu ea nimik se inchide doar pana la carligu ala de siguranta sau ce este si ramane intredeschisa, mie frica sa nu mi se deschida in mers, ma poti ajuta cu ceva ? ti s-a intamplat ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi daca umblii rar sub capota...
      spray degripant si spray cu ulei pentru ungere.
      http://www.daciashop.ro/chimicale-service/spray-lubrifiant-SonaxMos2
      e tata lor dihania asta galbena. dai din abundenta si misti mecanismul ala pana se degripeaza.

      Ștergere
  48. Pentru a nu mai ingheta chederul la usi,se poate unge cu un strat foarte subtire de lichid antigel pur si totodata iti pastreaza prospetimea chederului foarte bine.
    La mine este al saselea an pe Loganul meu plus inca vreo treizeci de turisme de la serviciu. Atentie,se ung cam o data la doua saptamani si pe amandoua chederele de la fiecare usa plus portbagaj.Folositi cu incredere.Sunt Laurentiu din Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sau folosesti http://www.daciashop.ro/ceara-chedere o singura data pe an, toamna :)
      ajunge de 3-4 ori pentru o singura masina

      Ștergere
  49. Super tutoriale. Mie imi place cocosul de pe fundal. E criminal :))

    RăspundețiȘtergere
  50. Salut!.Urmaresc cu atentie site-ul tutoriale logan si pot spune ca este foarte interesant si indrumator in remedierea unor defectiuni pentru loganisti.Intreb daca ti-a venit si ideea de a monta pe spate la logan un carenaj roata, la fel ca si pe fata, adica sa fie dintr-o bucata intrega.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. greu de gasit ceva sa fie plug and play. ca sa improvizezi ceva acolo... m-am gandit si la asta si ar ok o mocheta ceva, probabil lipta. problema e lipsa punctelor de prindere

      Ștergere
  51. Faci cumva vreun tutorial de demontarea barii de plastic de pe portiere?ms...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e, acolo n-am ajuns :)
      deschizi usa si vezi un surub pentru care ai nevoie de o cheie de 8. il dai jos si tragi de bandou, culizeaza ianinte sau inapoi, nu stiu exact

      Ștergere
  52. exista carenaj "suplimentar'' pt roata din spate exista? pt ca are cateva suruburi prinse pe aripa dar...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intre roata spate si bara exista un carenaj, atat. nu stiu sa existe un carenaj intre roata spate si jumatatea catre partea din fata a masinii

      Ștergere
  53. nici eu n-am vazut, dar exista suruburi de prindere. ms pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  54. Sal Cris, azi am descoperit cand faceam unele chestii ca , ultima rola de jos pe care trece cureaua de distributie are joc cred, si oscileaza destul de tare... m-am si speriat cand am vazut, e periculoasa treaba tare?este de cumparat rola separat ? Sau ...? te astept cu parerea

    RăspundețiȘtergere
  55. Sal super tutorialul adica toate sunt ptr informare si ajutor referinduma la carcasa care nu are dop ptr prinderea surubului porti folosi niste cleme micute care sunt folosite la motoare cu care se prinde carenele sunt facute special adica este o tablita in forma de U cu ogaurita unde se prinde filetul cu surubul in el nam poza daca nu reusesti acele cleme leam cumparat din cearda rosie de unde sunt piese de motoare sper ca tiam fost si eu de ajutor sal.

    RăspundețiȘtergere
  56. Salut. O intrebare. Cand ai demontat suruburile alea de torx20 de pe bara si carenaj, de ce erau prinse contra ? Are bara niste intarituri de unde stau prinse ? Eu am un Logan din 2014, si bara mea fatza nu are decat un simplu slot. Cum le insurubez ? Mersi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la carenajul original PH1 avea o intaritura in care se insuruba foarte bine acel surub.
      pe carenajul de PH2, cel din filmare, in unul din cele doua locuri de prindere a surubului este doar grosimea plasticului, adica cam degeaba... dar ce-l de-al doilea loc este plastic gros si tine surubul

      Ștergere
  57. salut
    am si eu un surub torx lipsa de la prindere aripa cu acel carenaj.
    Am intrebat pe la magazinele de piese auto si nu au asa ceva.
    de unde as putea sa cumpar, si cam ce lungime trebuie sa aiba acel surub?

    multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ti-am dat un mesaj pe hangouts. daca nu-l primesti, da-mi un mail

      Ștergere
  58. Cris,ce crezi-se poate monta un carenaj roata spate de la alt model de Renault ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am nici ce-a maimica idee. dar daca cumva gasesti ceva, sa ma anunti si pe mine

      Ștergere
  59. Salut Cristi! Aceste două carenaje din față (și triunghiuri) se potrivesc la un Logan 1.5 dci din 2006? În caz că da, de unde ai făcut comandă de toate 4 piesele? Chiar vreau să le înlocuiesc, inclusiv pe spate. Se poate un set complet? Mulțumesc, și multe aprecieri de la un loganist din Vaslui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, al meu Logan este din ianuarie 2006. au trecut aproape 5 ani de atunci, intre timp baiatul acela nu mai vinde nimic.

      Ștergere
  60. Salut din nou! Am reușit de am cumparat deocamdată doar carenajul spart dreapta față însă prețul m-a descurajat pt procurarea la toate 4 (130 lei) și ce-i mai rău nu am gasit triunghiul de legatură cu bara față, iar de agrafe, clipsuri brăduleți parcă nici nu a auzit ăla de la tejghea....Ți-aș fi foarte recunoscător dacă m-ai putea îndruma fiindcă sincer nici nu prea știu exact de care să iau!

    P.S. am văzut în filmare ca ai luat o pungă întreagă cu accesorii pt carenaj, pot găsi și eu?
    P.S.1 Cât ar costa becurile w5w pt pozitii,plafonieră și lampă număr? Liviu nu mi-a răspuns încă nici pe mail! Aprecieri maxime de la toți micii "mecanici" cu posibilități limitate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru braduletii necesari incearca la axscu57@yahoo.com
      becurile cu led erau undeva pe la 20-25lei bucata

      Ștergere