Schimbat bieleta antirasturnare

Foarte posibil sa am si eu aceasi problema, daca bruschez putin schimbarea din ambreiaj aud cum loveste ceva.
Schimbatul e foarte simplu, e suficient sa ridici masina pe cric ca sa intri sub ea si cu o cheie de 18 si 19 rezolvi problema.
Multumesc lui Christian CRS ca ne-a pus la dispozitie aceasta filmare.



Cam asa arata bieleta antirasturnare la Eduard, inainte sa o schimbe.

100 de comentarii:

  1. Bieleta antirasturnare sau anticuplu se numeste reperul respectiv. Pentru diesel este alta piesa ceva mai rezistenta, ce ati pus voi acolo asa la ochi zic ca e piesa pentru benzinare.

    RăspundețiȘtergere
  2. cum iti dai seama ca sa distrus suportul scoate un zgomot ceva specific

    RăspundețiȘtergere
  3. ce a dat joe era bieleta originala, cea care s-a pus in loc era 95% identica.
    cand schimbi vitezele in genul liniute auzi cum loveste ceva in caroserie

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e originala e adevarat, dar am observat ca orice piese lemforder in materie de bucsarai sau burdufe sau capeti de bara sunt net superioare. de cand benzinarele si dieselu impart aceeasi cutie?

    RăspundețiȘtergere
  5. apropo, era o idee sa destrangi surubul de pe cutie si la montare sa il lasi ultimul sa nu se mai balanseze motorul, :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristi vreau sa stiu si eu daca tot de la aceasta Bieleta antirasturnare sau cum ii zice, schimbatorul se misca spre directia inainte(mai vizibil de la treata 3 in sus) fiind in viteza si accelerezi ??

    RăspundețiȘtergere
  7. tot ce-i posibil, nici num-am uitat la mine daca face asta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ca daca schimb putin mai brusc se cam aude ca si cum ar lovi ceva..daca ai putea sa-mi zici si ca pret pt asa ceva?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. ala e defectul. nu stiu pret, depinde de vanzator

    RăspundețiȘtergere
  10. Deci se poate sa fie si de acolo miscarea schimbatorului spre directia inainte..Ok,o sa schimb si revin cu rezultatul sa-ti zic daca de acolo a fost !!

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. la mine nu intra uneori in trepta 1 si treapta 2 poate fi asta cauza?

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt timonerii pe cablu si timonerii pe tije, tu care o ai? s-ar putea sa ai ulei lipsa in cutie.
    s-ar putea sa ai prea multe, cu presupusul isi poate da oricine

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu Tija si lipsa de ulei nu cred ca am pt l-am schimbat acum 1000 si cv de km

    RăspundețiȘtergere
  14. Si se aude si acel pocnit cand dau drumu' mai repede la ambreiaj

    RăspundețiȘtergere
  15. CRS poti sa ne spui te rog dupa cati km ai schimbat respectiva piesa ? presupun ca ai mers mai mult prin oras, ms anticipat

    RăspundețiȘtergere
  16. Am luat si eu o astfel de bieleta, acum un an, la pretul de 60 lei, scria pentru dacia logan si sandero :), nus tiu daca era uzina ca nu ma pricepeam:D. Inainte sa o schimb cand opream motorul se zdruncina toata masina, acuma se opreste ca la un "benzinar":D

    RăspundețiȘtergere
  17. Ba da ai strans suruburiile alea nu gluma ...:P

    RăspundețiȘtergere
  18. valy, Croitoru: vedeti minutul 5:09 :)
    sau macar ultima propozitie din textul de deasupra filmului :D

    RăspundețiȘtergere
  19. sal vroiam sa iti spun si eu de o problema la loganul meu, stiu ca poate nu este de domeniul tau dar poate ai o idee de ceea ce s-ar putea intampla. Cam de 2 ani la loganul meu in vitezele 1,2,3 nu intra cum trebuie adica cateodata mai deloc se simte la maca ca si cum s-ar agata ceva in cutie cand vrei sa bagi in viteza, cateodata intra dar foarte greu cateodata nu intra delok plek si cu a 2 de pe loc, cam de 6 luni incoace situtia s-a agravat masina nu mai intra in nici-o viteza cum trebuie. Am fost cu ea la reprezentanta Dacia, am ramas surprins cei de akolo pur si simplu nu stiau ce sa ii faca mi-au schimbat uleiul si face la fel,cu altceva nu m-au ajutat mai mult ! Am mai auzit problema asta la logan dar dar doar in viteza 1 am auzit ca ar mai fi ceva probleme, la mine este in toate... nu stiu ce sa fac mi-e frica sa nu trebuiasca sa schimb cutia:(

    RăspundețiȘtergere
  20. sti zicala aia "de ce ti-e fica, nu scapi"... sper sa nu se aplice la tine :(
    nu stiu ce ar putea fi :(

    RăspundețiȘtergere
  21. sal.un tutorial cum sa schimbam bucse bara de torsiune?(sau stabilizatoare)

    RăspundețiȘtergere
  22. n-am respectivul tutorial. am verificat directia acum cateva zile si am doar putin joc in capetele de bara, in rest sta bine la capitolul bucsaraie. deci nu curand.

    RăspundețiȘtergere
  23. dar e din plastic sau fier scheletu? si aia rupta era o bucsa?

    RăspundețiȘtergere
  24. scheletul e din metal si da, bucsa de cauciuc era rupta. scheletul d emetal cred ca e imbracat si in cauciuc

    RăspundețiȘtergere
  25. poi si cum aera rupt(crapat)?

    RăspundețiȘtergere
  26. ai strans cam tare suruburile.ala din deapta e pe cutie si acolo e aluminiu

    RăspundețiȘtergere
  27. cauciucul era crapat, ala amortizeaza
    stai linistit ca nu e aluminiu moale.

    RăspundețiȘtergere
  28. salut cristi...am si eu o nelamurire la loganelul meu :D cauciucul de pe partea dreapta fata este mult mai uzat decat cel de pe partea stanga...si nu cred ca este normal sa fie asa, sti ce s-ar putea intampla? cel de la sofer mai merge lejer 10.000 de km iar celalalt este oala... :D

    RăspundețiȘtergere
  29. pai schimbi cauciucurile si te duci sa faci geometria la roti. problema rezolvata :)
    asta doar daca nu ai jos pe la bucse, pivoti, rulmenti, capete bara... insemnand sa ai directia buna

    RăspundețiȘtergere
  30. pai pe la viteza de peste 140 km/h incepe sa tremure pt volanul..sa fie de la capetele de bara sau sa am vre-o roata ovala sau ceva :D ?

    RăspundețiȘtergere
  31. aia e deja de la roti, nu sunt echilibrate, presiunea nu e egala. uzura pe cauciuc inegala, noroi pe jante... chestii dastea.

    RăspundețiȘtergere
  32. Sal CRS.Am un sandero si cand bag in marsalier se aude un zgomot ciudat ca si cum ar atinge ceva :-??, si totusi daca tin apasat ambreajul 5 secunde nu se mai aude si de asemenea cand bag in oricare viteja si dupa marsalier.Poti sa-mi dai un raspuns, o sugestie...Si mai am o rugaminte fa un tuturial cum sa schimba placutele de frana.

    RăspundețiȘtergere
  33. nu esti singurul care are probleme cu carâitul in marcharier, nu stiu cum se poate rezolva :(
    http://tutorialelogan.blogspot.com/2009/09/tutorial-schimbare-placute-de-frina-pe.html

    RăspundețiȘtergere
  34. Cand am vazut cum se clatina masina pe cric in timp ce destrangea suruburile m-a trecut un fior :) apoi la final am vazut si scandurelele.

    Treaba e ca si la mine cand opresc se zdruncina motorul ca la RYCHY88. In plus de vreo 3 ori cand am plecat de pe loc a vibrat masina, eu am zis ca-i de la ambreiaj, acum a aparut ipoteza cu piesa asta la trepidatii. Am sa o schimb si eu cred.

    RăspundețiȘtergere
  35. Si la mine cand accelerez, maneta sch. de viteze se deplaseaza un pic spre inainte, tot asta sa fie problema? Am motor 1.6 8V.

    RăspundețiȘtergere
  36. posibil sa fie de acolo. la mine bate tare daca schimb agresiv vitezele

    RăspundețiȘtergere
  37. da-mi si mie niste indicatii despre cadru GMP (cadru motorului), ce se prinde de el si cum? ce implica schimbarea lui, macar din auzite, ca n-am cu cine sa ma sfatuiesc. am incredere in tine :)

    RăspundețiȘtergere
  38. ai dijaba incredere in mine, nici nu stiu care-i piesa despre care ma intrebi.
    desi nu pare, eu nu sunt mecanic auto :)

    RăspundețiȘtergere
  39. La o iesire la padure la mersul subturat in viteza a 2-a am observat ca motorul tremura sau cel putin zgomotul de tremurat era foarte amplificat fata de normal.Se poate sa fie de la aceasta piesa tinand cont ca e vb de 16 MPI nu diesel!

    RăspundețiȘtergere
  40. foarte posibil sa fie aceasi piesa rupta.
    ideea e ca nu se merge subturat cu un benzinar, e inutil. la un diesel mai merge pentru ca are cuplul jos.

    RăspundețiȘtergere
  41. Astazi am schimbat si eu bieleta, era rupt cauciucul acela in interior, 95 Ron, no name, cele de origine cica sunt cam 250 Ron.
    Se simte diferenta dupa ce am schimbat-o, nu mai misca schimbatorul de viteze.

    RăspundețiȘtergere
  42. Daca nu vedeam acest tutorial nici prin gand nu imi trecea ca ar fi vreo problema, multam fain!
    Off topic: faina muzica :D

    RăspundețiȘtergere
  43. salut respectuos,am 59.000 diesel ar trebui sa ii schimb distributia?

    RăspundețiȘtergere
  44. clar, nu te juca cu distributia. au mai fost cativa viteji si le-a parut rau ulterior

    RăspundețiȘtergere
  45. salut cris foarte tare ce faci pt noi ca ne arti ca sa nu ne mai ducem la sevis pt fiecare prb care apare . ms ft mult stima

    RăspundețiȘtergere
  46. aceas prb o am si io cand bag in masalier se aude aceas chestie dar nu imi pot da seama ce e poate o sa skimb si io acel tampon .ms frumos pt tutorial stima .golanu e benzinar

    RăspundețiȘtergere
  47. salut. mie imi trepideaza masina / la turometru nu se vede nimic, dar se simte in masina cand stai in ea. si se vede si levierul ca se misca. se poate sa fie de la suportul ala ?

    RăspundețiȘtergere
  48. Anonim: schimbarea acestei piese nu rezolva clasica problema a caraitului cand bagi in marcharier.

    Anonim: mai degraba e de la suportii motor. de la aceasta bucsa iti bate cand schimbi vitezele mai sportiv

    RăspundețiȘtergere
  49. Salutare, am rezolvat partial masina, a picat pompa de inalta :( , si am schimbat-o. Acu porneste si sper sa nu mai fie si altele.
    Referitor la miscarea ansamblului motor-cutie, luni 5 dec am schimbat si eu aceasta bieleta plus suportii esapament, dar simptomele tot persista si anume ca masina se zdruncina zdravan la pornire - oprire, iar la relanti sau in plaja de turatii 2500 - 3000 rpm caroseria rezoneaza zdravan. Am mai observat ca si esapamentul vibreaza la fel de urat. Ai idee ce ar fi?

    RăspundețiȘtergere
  50. suporti motor cel mai probabil. eu i-am schimbat odata, trepida groaznic la relanti.

    RăspundețiȘtergere
  51. Am fost la un service, am urcat-o pe elevator. Am verificat traseul sa nu atinga in caroserie, nimic, am pornit masina, in relanti si turata, la fel , nu atinge nimic. In masina se simte ca vibratia transmisa e de la esapament pentru ca vibratiile sunt mai puternice din zona prinderilor.
    Suportii motor cum se pot verifica?

    RăspundețiȘtergere
  52. mie mi-au tinut 2 saptamani masina in service ca sa-mi schimbe suportiimotor. la fel ca si la tine, nu stiau de la ce vibreaza. la mine la relanti, la tine la o anumita plaja de turatii, depinde unde intra in rezonanta.
    nu zic ca e fix de la suportii motor, dar e o idee

    RăspundețiȘtergere
  53. nu va bagati sub masina cand e ridicata doar pe cric!. asigurati-o cu ceva suplimentar...gen capra...bafta

    RăspundețiȘtergere
  54. multumesc fain pentru tutorail! nota 10! sa traiesti!

    RăspundețiȘtergere
  55. sa va dea Dumnezeu sanatate ca atat am cautat sa vad ce are de pacane pfuuu...bn era si de la ambreiaj jucau arculetele alea de ziceai ca sunt la hora uniri si cand am vazut ca si dupa ce am schimbat kitul de ambreiaj inca mai face dar mult mai usor imi venea sa imi rup parul din cap

    RăspundețiȘtergere
  56. Salutare. Ca tot veni vorba de vibratii. Am schimbat si eu acu jumate de an suportul cutiei insa acuma imi vibreaza foarte tare la relanti toba de esapament. Daca pun un deget pe ea nu se mai aude nimic. Am presupus ca e de la tampoanele de cauciuc mijloc si final. Masina are 5 ani si este diesel...vroiam sa intreb daca ati schimbat si voi tampoanele alea de cauciuc sau e vreo alta solutie de intarire / prindere .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vibreaza toba de esapament sau face galagie cand vibreaza? penca si la mine face o galagie insuportabila rugina din finala.
      deci nu are a face suportii esapamentului cu galagia.

      Ștergere
    2. Ea se aude doar la relanti cu motorul cald....primele 5-10 minute cat e motorul rece si turatia un pic mai mare nu se aude. Nu stiu daca e rugina din toba sau ea....eu am impresia ca vibreaza si se aude toba...nu rugina din ea. Mentionez ca nu atinge de nimic...zgomotul metalic e pur si simplu din vibrare...nu m-am gandit ca ar putea sa se auda rugina din ea...sunt pe ganduri acuma.

      Ștergere
    3. pai daca tu nu poti identifica de unde vine sunetul, nici eu nu pot.

      Ștergere
  57. Crick-ul este de vw?De ce nu ai pus o bieleta "sport" sau de megane/modus/scenic, era mult mai rigida...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, de la vw. tutorialul a fost filmat de un prieten pe masina lui :)

      Ștergere
  58. Salut, am schimbat si eu bieleta antirasturnare...eu am avut 18 cu 18 ...probabil nu au avut pe stoc :)))

    RăspundețiȘtergere
  59. mai degraba suportul motor este uzat la tine

    RăspundețiȘtergere
  60. Cea mai mare greseala pe care ai facut-o a fost ca te-ai bagat sub masina fara sa o asiguri, adica sa bagi un butuc sub prag. Cricul ala de 2 lei poate ceda oricand, la fel si orice cric ai folosi, poate aluneca sau se poate intampla ceva si cade de pe cric si daca te prinde sub ea poti muri. S-au intamplat cazuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu serios? minutul 4:41
      cat despre cricul ala de doi lei, este de pe un passat si este mult mai bun ca si cricul de zero lei care vine la dacie ;)

      Ștergere
    2. Mea culpa... nu m-am uitat cu atentie. Dar e bine de atentionat la inceput pt unii care nu au atatea cunostinte tehnice. Nu am spus-o cu rautate. Poate fi si un cric hidraulic si tot poate ceda, poate aluneca sau se poate intampla ceva. Felicitari pt tutoriale! ;)

      Ștergere
  61. Salutare.
    Cum iti dai seama daca suportul e pentru diesel sau benzina?
    eu din ce am cautat pe net nu am vazut sa fie specificat tipul motorizarii...or fi universale?...am citit comentariile acestui tutorial si nu spune nimeni care e diferenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mpi si dci 65 si 70 cai gasesti asta http://www.daciashop.ro/mecanica/suporti-motor/bieleta-anticuplu
      pe 1.6 16v si dci 85cai gasesti asta http://www.daciashop.ro/mecanica/suporti-motor/bieleta-anticuplu-dci

      Ștergere
    2. din ce am vazut se potrivesc amandoua.am mai cautat si am gasit ca nu e diferenta intre diesel si benzina.la mcv am vazut ca e un altfel de suport.
      merci pentru ajutor

      Ștergere
    3. si pe MCV to cea de metal vine.
      la diesel cuplul este mult mai mare si o rupe foarte usor.
      cea de aluminiu este mult mai rigita

      Ștergere
  62. salut cris am dci mcv, pe timp rece aveam o vibratie puternica in masina la relanti plus o miscare violenta a motorului la pornire si oprire, de cand s-a incalzit afara vibratia respectiva a disparut,crezi ca ar trebui schimbat doar bieleta sau si suporti motorului cand acceleram cam pe la 1500 rpm vibrazia era mult mai puternica si se mai auzea un zgomot ciudat ca si cum ar freca un cauciuc pe undeva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. garantat suporti motor. cand este frig se simt mai puternic acele vibratii

      Ștergere
  63. Răspunsuri
    1. Mine gearshift lever moves a bit forward in 3rd gear when accelerate.Also, lever wobbling, shaking.

      Ștergere
    2. you can hear here http://youtu.be/itvac2g4jkM
      bang when i change gear at 0:16 and 0:18

      Ștergere
  64. Toate turismele au 3 tampoane/suporturi 1tampon motor/hidrolagar,2-tampon cutie-hidrolagar,3tampon anticuplu/dogbone Daca schimbati doar unul dintre ele si problema nu se remediaza ar trebui schimbate toate "este ca si cum din 4 amortizoare obosite schimbi doar 1 si vrei sa faca minuni basca cele 3 il vor strica mai repede pe cel nou pentru ca il solicita mai mult

    RăspundețiȘtergere
  65. Salut Cristi. Detin un logan 1.4, an 2007 cu 118 000km . De vreo saptamana am observat niste batai la plecarea de pe loc si la franare. Am verificat doar daca am joc la capetele de bara ( tot din tutorialele tale ) si nu am. Ai idee de la ce ar putea fi ? Stiu ca gresesc cand intreb pe un forum si ca ar trebui sa ma duc la mecanic , dar vreau sa aflu si parerea ta. Stiu ca "desi nu pare ,nu esti mecanic ci repari calculatoare" dar cred ca ai avea ceva de zis in asta. O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mi-ai dat suficiente detalii ca sa te indrum catre ceva. ar putea fi bieleta antirasturnare dra l;a fel de bine si un suport motor.

      Ștergere
    2. Am citit undeva pe net sa fac treaba cu frana de mana. Am tras frana de mana , am bagat in marsarier si am ridicat usor de ambreiaj , fara ca masina sa plece. se auzea groaznic , trepida toata masina si se auzea un zgomot de conserva. cred ca acest suport de cutie care este in tutorial este cauza .

      Ștergere
    3. da, foarte posibil. dar la fel de posibil sa fie si un suport motor. socul il preia tot caroseria.
      amu depinde de urechea ta s aidentifici daca este sub tine sau in fata la motor acel sunet

      Ștergere
  66. Cristi, pentru a vedea daca piesa este uzata, trebuie neaparat demontata? SI-n cazul in care nu e , montata la loc.? sau odata ce a fost demontata gata... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu prea ai cum sa o testezi cat este sus, doar daca o ai pe rampa. dupa ce o dai jos, la fel o pui si sus, nu e nici o problema.
      verifici sa nu fie rupta

      Ștergere
  67. Salut Cristi, am si eu o problema la un logan pe benzina 2007. Cand iau piciorul de pe pedala de acceleratie se aude un zgomot ciudat in partea dreapta timp de aprox. 3-4 sec. ceva de genul fier pe fier dupa care dispare zgomotul. ai o idee de la ce ar putea fi?

    RăspundețiȘtergere
  68. Toba desprinsa din sudura inainte de toba mica. Mersi oricum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai aia nu trebuia sa faca si galagie? sau nu scapa gaze

      Ștergere
  69. Foarte educativă sugestia, trebuie să recunosc. "e suficient sa ridici masina pe cric ca sa intri sub ea". Sub masina se intra doar cand ai urcat-o pe capre, butuci lemn, chestii asemenea, nu cricul care poate fugi intr-o parte, mai ales cand încerci să desşurubezi ceva pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  70. Salut, se poate folosi și bordura din față curții (pt cei care stau la casă) pe post de cric urcând rotile de pe o parte pe o bordură înaltă. Eu asa fac dar pe cealaltă parte folosesc și cricul și apoi bag o buturuga sub mașină.
    E posibil ca atunci când sa vreți să băgați piesa nouă în partea dinspre motor sa nu intre dar exista încă un șurub acolo care poate slabi o pârghie.
    Am reușit să schimb piesa în maxim 20 minute cu o tubulara de 18 foarte simplu.
    Vechea piesă era bună cu mici semne de uzură.
    După schimbare tot trepideaza motorul la oprire dar acum am și o vibrație urâtă la ralanti, mai frumos nu se putea. O să pun piesa veche la loc. Cred ca de vina sunt unele furtune care ating caroseria deoarece nu stau cum trebuie și împing și vasul de lichid de servo pe care îl scoate din suport. Dar cred ca și traseul de toba care este dintr-o bucata și are doar doua suporturi de cauciuc la toba finala. La începutul traseului se vede pe caroserie un suport toba dar nu și pe traseul de toba, poate îmi poate spune cineva cate suporturi de cauciuc sunt poate îmi lipsește unul.
    Se poate folosi și pastă pt blocarea șuruburilor pt siguranță.
    Foarte util tutorialul.
    Spor la treabă.

    RăspundețiȘtergere
  71. Revin cu o completare.
    Am decis sa las piesa noua pe mașină deoarece la oprirea motorului trepideaza mai puțin dar tot deranjant. Precizez ca simt oarecum acea bătaie la schimbarea vitezelor și nu are cum să fie de la ambreiaj deoarece are o luna de când este schimbat.
    Dacă tampoanele sunt schimbate posibil de la internele motorului , injectoare sau altceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, sunt doua modele, cele din aluminiu plin si cele din tabla imbracate in cauciuc.
      http://www.daciashop.ro/bieleta-anticuplu
      http://www.daciashop.ro/bieleta-anticuplu-dci
      prin simplul motiv ca ai pus o bieleta antirasturnare noua, ea transmite mai bine trepidatiile motorului, este mai compacta.
      eu am simtit imediat ca este mai rigida ce-a din aluminiu plin, dar tine mult mai mult. ce-a din tabla imbracata in cauciuc se rup foarte repede la mine

      Ștergere
  72. Da am văzut și varianta de aluminiu, dar am luat una ieftină de la febi tocmai pt că era posibil sa nu fie o îmbunătățire după schimbarea ei. Cred ca al patrulea suport era bine venit pt confortul nostru.
    Mecanicul a zis ca dacă tremură sa pun o pătură pe el ca poate ai e frig ) :, și e logan așa fac toate.
    Dar este loganul meu și nu pot sta nepăsător.
    Succes în continuare cu folositoarele tutoriale.

    RăspundețiȘtergere
  73. salut la loganul meu am schimbat de curand chitul de ambreaj si de 2 saptamani imi sare din viteza 1 cand vreau sa plec de pe loc se misca motorul foarte mult in fata si spate si sare din viteza .ce ar putea sa fie placa de presiune sau tanponul anti rasturnare? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, eu nu te pot ajuta, n-am nici ce-a mica idee

      Ștergere
    2. Timoneria este prin cabluri nu ar trebui sa sara din viteza la mișcarea motorului. Din păcate toate mașinile pe care le-am condus
      și sareau din viteza aveau cutiile stricate în vitezele respective.
      Succes, poate este ceva mai puțin costisitor.

      Ștergere
  74. Salut Cristi am o intrebare la tine am un logan 1.5 e4 2008 si am o problemă . Anume: am la accelerare si decelerare zmucituri adica apas pe accelerație zmucește suturi tot in viteza respectiva iau piciorul de pe accelerație zmucește suturi. Am dat jos bieleta anticuplu( antibalans ) si vreau sa zic ca ar fi ok adica era puțin batrână in pintenii acceia cu usoara ruptura pe la ei . De mișcat am miscat cu o surubelniță cauciucul și pare greu de mișcat. Tu ce crezi că piesa este de vină? Menționez că nu se misca schimbătorul nu se aude nimic. Doar este deranjant pt toti din mașină șocurile care le face la accelerație si decelarare. Astept un raspuns.mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, din ce spui este clar din acea bieleta antirasturnare.
      scuze de raspunsul tarziu, blogul s-a hotarat sa nu ma mai informeze de comentariile noi :(

      Ștergere