In curand filmul cu montajul de incalzire in scaune!

N-am finalizat partea electrica, masina a plecat intre timp in germania si nu am avut timp suficient sa-l finalizez. Dar o sa revina si tutorialul se va finaliza, inclusiv patea electrica.

Cum sa scoti sigla Logan si motorizarea de pe capota spate

Nu este modificarea facuta pe masina mea. Am incercat sa las cat mai mult din burete lipit pe tabla deoarece urma sa pun la loc ambele sigle. Dupa ce am decupat jos By RENAULT, le-am smirgluit pana nu s-a mai vazut acel crom, le-am dat cu primer si 2 straturi de vopsea negru mat.
Vali a vrut neaparat sa aiba 1.4 MPI, cu punctul si I rosu, asa ca a fost putin mai mult de lucru.

Curățare valva EGR

Am folosit o șurubelniță dreaptă, o cheie de 10 inelară și o tubulară de 10. După ce am dat jos EGR-ul, am curățat cu benzină și cârpe. În film nu se vede, dar am sters valva aproximativ 15 minute iar interiorul la EGR cam 10 minute. A ieșit foarte multă negreală.
După curățare, asamblarea la loc a fost foarte ușoară. Valva EGR a intrat foarte ușor la locul ei, aproape fără efort. Asta fiind prin martie 2010.

Tutorial din 2010


Acum in august 2011 m-am apucat din nou de treaba, de data asta mi-am facut mai mult curaj si am demontat tot ansamblul de la EGR. Am vazut vre-o 2 poze cu acea teava din inox infundata pe jumatate la doar 60.000km. Eu avand 82.000km in 5 ani jumatate, am crezut ca e la fel de obturata si la mine acea teava. Dar vorba aia "la biserica sa crezi, aici trebuie sa fi sigur", m-am apucat de demontat si poti vedea rezultatul in cele 3 clipuri de mai jos.
Ar fi bine sa vizionati si primul film, sunt mai multe detalii legat de demontare.
Film 1


Film 2


Film 3


Cateva poze primite de la Cristi, cam asa poate arata un EGR care nu este curatat, aerul facandu-si cu greu loc pe acolo.


Si daca aveti impresia ca doar EGR-ul si acea teava este afectata de depuneri, iata si partea a doua de poze unde sunt prezentate supapele si chiulasa, te apuca groaza...