Schimbat filtru motorina

Eu schimbam și uleiul, din cauza asta am încercat schimbarea filtrului de motorină de jos. Normal schimbarea se face pe lateral, dai roata jos și scoți capacul de protecție din plastic ca să ai acces cum trebuie și să nu te chinui.
Si cum data trecuta am dat-o in bara cu schimbarea filtrului de motorina, acum am reluat operatiunea si e aproape ca la carte :)
Iar cum filtrul este o componenta vitala a masinii, schimba-l intotdeauna la timp. Vezi pretul pe www.daciashop.ro



incercarea esuata

168 de comentarii:

  1. "imi patineaza bucile acum":)) esti amuzant:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai usor se schimba filtrul de motorina pe la roata dreapta fata.Dai roata jos,desfaci cele doua suruburi care tin ornamentul din plastic de aripa,tragi de ornament spre tine si il fixezi cu o bucata de sirma de amortizoratit cit iti permite sa ai acces la filtru.In 5 minute ai scimbat filtrul.Spor la treaba.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai asa am facut si eu... ulterior :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca virezi rotile la maxim stanga nu mai trebuie sa dai roata jos.
    Filtrul de motorina il schimbi la 20.000km iar cand ai ajuns la 10.000 il Purjezi. Dai filtrul jos, desfaci sonda de apa de pe el si dopul de plastic de pe lateral, torni motorina in el si il clatesti bine. Ar trebui ca eventialele sedimente + apa sa fie evacuate. Recomand motorina de la OMV, din propria experienta am vazut ca e cea mai ok. Evident sunt subiectiv :)

    RăspundețiȘtergere
  5. daca nu dadeam roata jos, nu puteam filma :))
    filtrul de moorina in cartea mea scrie ca se schimba la 10.000 si purjarea dupa 5.000 ;)
    tu ai filtrul de motorina mai lung, eu nu am dopuri pe lateral. am vazut cum se face operatiunea la service: se da jos sonda de dedesubt, se lasa sa curga tot, se pune la loc, se da la pompa si se porneste.
    cat despre motorina de la OMV, eu stiu ca am bagat doar de la MOL si de cate ori am purjat filtrul, abia daca era un fir/doua de mizerie.
    deci da, subiectul e subiectiv

    RăspundețiȘtergere
  6. zi si mie ce dimensiuni au rotile tale k park is de 205 nu? si de unde ai luat jantele (si pret dak vrei)vreau sa-mi pun cauciucuri de iarna pe jante de tabla si cauciucuri de vara pe jantele de aluminiu (pe care le voi achizitiona ) dupa ce te intreb ce-mi recomanzi : jante nu prea acumpe, undeva pe la 250-300 ron bucata si ce anvelope :D vara/iarna si ele undeva pe la 200 :D

    RăspundețiȘtergere
  7. salut,
    de vara 205/55/16 pe jantele de aluminiu.
    de iarna 185/65/15 pe jante de tabla.

    jantele mele mi-au ramas dintr-o afacere, am dat la schimb rotile mele de tabla cu kormorane pe rotile de aluminiu si good year pe ele. stiu, vrei si tu :D
    cand iti cumperi jantele, incearca sa sa nu iei lacuite, o sa-ti para rau. un alt sfat nu prea pot sa-ti mai dau, oferta este foarte mare. adica ba da, inca doua: sa nu fie grea janta si daca gasesi jante second care sa-ti placa si sa nu fie strambe/lovite/sudate, chiar iti recomand. aa, am uitat, vezi sa fie 7J, macar sa poti pune lejer cauciucuri 195 si 205 in caz ca ai idei pe viitor.
    cauciucuri de iarna ce vrei tu, sa aibe profil V, sa fie de iarna si ieftine.
    pentru rotile de vara... depinde ce cerinte ai de la masina, dar la 200lei n-ai sa gasesti veci cauciucuri bune. in schimb ai sa gasesti cauciucuri cat de cat... nici aici nu-ti pot recomanda nimic pentru ca vei ajunge pe la 300-400lei bucata

    RăspundețiȘtergere
  8. n-am retinut decat "imi patineaza bucile"... "dau la pompa pana se intareste" si "protectia". Super film pt adulti ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. poti sa imi explici si mie pentru ca nu am inteles cum sa pun conductele,pozitia lor la filtru

    RăspundețiȘtergere
  10. nici eu n-am inteles ce n-ai inteles tu :)

    RăspundețiȘtergere
  11. clemele de la furtunele de motorina au diferite culori.Imi spui si mie care cum trebuie bagat,ptr ca de cind l-am montat ultima oara in service DACIA se aude ca si un nfluieret in interior din partea unde este filtrul.

    RăspundețiȘtergere
  12. erau niste baieti tineri care sau chinuit cam mult sa nu le fi pus aiurea

    RăspundețiȘtergere
  13. am inteles acum. ma indoiesc ca e din vina acelor cleme. daca era din vina lor ar fi tras aer si ti se oprea motorul sau curgea motorina dupa tine.
    sigur furtunele sunt puse unde trebuie, altfel nu functiona masina.
    nu stiu sa zic de acel suierat, pompa de injectie sau distributia, e pe aceasi parte, mai degraba de acolo

    RăspundețiȘtergere
  14. Azi am schimbat uleiul,filtrul de ulei ,filtrul de aer si filtrul de motorina.foarte usor dupa ce am vazut tutorialele.Tine-o tot asa.pina la urma am pus conductele la filtru motorina asa cum au fost,sunt curios daca se mai aude acel fluierat.La asta m-am referit,pozitia conductelor la filtru care in stinga care in dreapta....Oricum ms mult.

    RăspundețiȘtergere
  15. miine am sa schimb si distributia la 60000 sigur nu eu aici nu ma bag nu am gasit nici unde un tutorial cu asa ceva.Poate in viitor.O seara faina Cris

    RăspundețiȘtergere
  16. n-ai sa vezi distriubutie facuta de mine :)
    dar uite aici http://www.loganclub.ro/forum/schimbare_curea_distributie_1_4_preference-t22375.html

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut Cris, am si eu o intrebare ai idee daca loganul 1.4, 8v,din 2006 are filtru de benzina exterior ca al tau ?Am citit pe diferite forumuri si parerile sunt impartite, unii zic ca au altii ca este incorporat in pompa de benzina...

    RăspundețiȘtergere
  18. salut Andrei, ai filtru in rezervor(o site mai exact) si ai pe fiecare injector in parte un filtru. Stiu persoane care si-au demontat injectoarele si le-au curatat si a simtit imbunatatiri la comportamentul motorului.
    http://www.loganclub.ro/forum/tutorial_curatat_injectoare_la_motorul_1_4_mpi-t1204.html

    RăspundețiȘtergere
  19. ati intalnit vreodata filtru de motorina defect de nou ? in sensul ca pe retur nu mai intra motorina in el ?

    RăspundețiȘtergere
  20. n-am mai auzit, dar asta nu insemna ca nu eposibil sa nu fie si cate unul defect

    RăspundețiȘtergere
  21. oare e grav daca am 75.000 si am filtru de motorina neschimbat de la 20.000?

    RăspundețiȘtergere
  22. pentru o secunda era sa te cred :)
    dar daca e asa cum zici, nu e grav, ma mir ca mai merge masina

    RăspundețiȘtergere
  23. Ai gresit de 2 ori...
    1.Se curata cu senzorul de apa inainte de montaj
    2.Se scoate furtunul de alimentare de la pompa de injectie si se trage cu gura motorina
    Abia dupa aceea se da la pompita mica pana iese motorina
    Se monteaza furtunul de alimentare la pompa de injectie...
    Daca tot freci pompita se strica in timp supapa unisens.... si trebuie sa pui alta....daca nu vezi la timp sau nu stii ce sa faci....o dai dracului...

    RăspundețiȘtergere
  24. punctul 2 nu-l stiam.
    punctul 1 desi stiam, am uitat atunci sa-l fac.

    oricum, la service nu-i intereseaza, am vazut live cum mi-au schimbat

    RăspundețiȘtergere
  25. salut senzorul de apa de la filtru de motorina se scoate la fel la toate modelele ,eu am euro 4 sau are altfel de mecanism ms

    RăspundețiȘtergere
  26. la euro 4 se desurubeaza ca pe un surub.
    la euro 3 se invarte la 90grade si se trage de el in jos

    RăspundețiȘtergere
  27. deci cris cum se face pana la urma o purjare corecta? ca sunt aici cam doua variante...a mea a fost aceea de a scoate acel surub negru ( l-am defiletat pana a iesit complet ) ulterior l-am pus cu chiu cu vai inapoi pentru ca piulita de pe interior se plimba in toate directiile...si l-am strans ca sa fiu sigur ca nu curge motorina pana l-am rupt ..m-am dus si am luat filtru nou ...ca sa nu mai repet gresala dupa o mie de km cu acest nou filtru cum fac purjarea scot doar senzorul de apa? scot tot filtrul ? cum fac......?am euro x ca nu stiu cat (fabricatie 2007 )

    RăspundețiȘtergere
  28. ce se intampla daca pui gresit furtunele? e posibil sa porneasca greu sau sa nu mai traga cand ii dai blana?

    RăspundețiȘtergere
  29. apropo, dupa fiecare oprire a motorului pompita se goleste si trebuie sa amorsez la fiecare pornire, peste 3000rpm se aprinde in bord martorul rosu de despura celui bujiilor incandescente si nu mai trage..astept un raspuns te rog..

    RăspundețiȘtergere
  30. ar fi bine sa nu incurci furtunele, fiecare e gandit s afaca ceea ce trebbuie.
    cat despre problema ta, nu stiu ce sa zic :(

    RăspundețiȘtergere
  31. Schimbat si eu filtrul E3. De mare ajutor mi-a fost sfatul tau sa nu scot prima data senzorul de apa ci furtunele, asa a curs cam 100ml de motorina fata de jumate de kil :) Oricum m-am uns pana la coate datorita pozitiei.

    Furtunele alea nu ai cum sa le incurci, fiecare clips are culoarea care e pictata si pe filtru in dreptul tzevei respective: rosu si albastru spre roata stanga, verde si alb spre roata dreapta, langa tine(pentru primul_andrei20).

    M-am chinuit la cele 2 suruburi care prind suportul, ca era cheia decalibrata si nu am mai dat si roata jos, aviz! nu faceti nimic fara cheie buna daca nu dati roata jos!

    Ca sfaturi (personale :D )
    1.Spunea cineva ca trebuie "tras cu gura" pe la furtunul verde(tur). Nu necesita daca pompitza neagra isi face treaba. Daca e defecta si nu amorseaza e musai sa tragi cu gura ca altfel pornesti la toamna...La mine e defecta...

    2.La service la Bosch umpleau filtrul nou cu motorina ca sa nu mai dai ca disperatul la para. Iar pe deasupra mai puneau motorina si pe furtunul de tur. Am procedat si eu cu un furtunas. Combinat cu pct. nr.1 mi-a pornit din prima(tinand cont ca am para defecta).

    3. Senzorul de apa se murdareste de praf si mizerie, trebuie sters, la Bosch anul trecut mi-au pus si o solutie rosie care mai exista si acum pe el.

    Spor la treaba si multumesc CRIS inca o data pentru tutorial!

    RăspundețiȘtergere
  32. Cris, ai putea face un tutorial pt. schimbarea curelii de accesorii? Ti-as ramane recunoscator!

    RăspundețiȘtergere
  33. e diferit daca ai AC sau nu si oricum nu m-as baga

    RăspundețiȘtergere
  34. Eu am reusit cu greu schimbarea curelii si vroiam sa stiu daca este vreo metoda mai usoara. Iar daca ai AC nu este prea diferit, doar pui cureaua si pe compresor. Imi plac tutoriale tale. Tine-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  35. Salut! as dori sa curat sitele sau ce o mai fi in interiorul rezervorului la logan benzina pentru ca am mers multisor pe rosu zic eu si sa nu am surprize mai tarziu. Ma poti ajuta cu un filmulet ceva? merci

    RăspundețiȘtergere
  36. ca sa cureti rezervorul trebuie sa-l si dai jos.
    nu pot decat sa-ti spun ca e durere de dat jos

    RăspundețiȘtergere
  37. SALUT! LA peugeot EXPERT ai idee unde este pus filtrul de motorina ?

    RăspundețiȘtergere
  38. desi nu pare, eu nu sunt mecanic auto. eu repar calculatoare, instalez windowsi, deirusez... chestii dastea :)

    RăspundețiȘtergere
  39. CRiS! Eu cred ca tu te ocupi de altceva, cu pogram de lucru in ture, altfel, cand ai avea timp de toate????
    Legat de filtre de motorina, imi permit sa dau un copy-paste de pe forumul logan, topicul Endor Diesel:
    "Este important sa se folosesca filtre originale Delphi pentru ca acestea realizeaza filtrajul la 2 microni spre deosebire de celelalte care au 4 microni. Cum recunoasteti un filtru original Delphi? Trebuie sa scrie pe el Delphi si de regula il puteti achizitiona de la reprezentantii Dacia/Renault. Nu stiu daca toti reprezentatii ofera numai filtre Delphi, de aceea ar trebui sa precizati ca doriti Delphi.
    De ce trebuie schimbat filtrul la cel mult 10.000 km? Pentru ca motorina in Romania este de proasta calitate, chiar si asa, achizitionata de la statiile peco "mari"."

    Personal am schimbat filtrul la 50.000 Km si nu era murdar deloc (bag doar motorina EVO Diesel de la MOL). Recomand sa puneti filtre originale si sa le schimbati mai rar, decat prostii la 10.000 Km. Vedeti chestia cu filtrajul....Am 132.000 Km, fara probleme cu injectia.
    Respecte,
    petremoisanu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Filtru original este Mahle,nu Delphi...conteaza sa fie de la o firma cunoscuta nu neaparat Delphi,Ex.Mann,Fram,Mahle,Bosch...etc

      Ștergere
  40. eu schimb cu filtrulde motorina de origine la fiecare 10.000km. ca mi-a mai scapat si am mers 12.000km e alta poveste.
    asta spun si eu, cu filtrulde motorina chiar nu e de jucat.

    RăspundețiȘtergere
  41. ce pot sa fac daca numai strange bine senzorul de apa de desuptul filtrului de motorina la euro 3

    RăspundețiȘtergere
  42. schimbi cu unul care strange bine si nu pierzi motorina pe acolo. ca pierzi motorina nu-i bai, dar tragi aer si se opreste masina

    RăspundețiȘtergere
  43. Am schimbat si eu astazi filtrul de motorina. Dupa ce opresc motorul daca vreau sa il repornesc trebuie sa dau la cheie peste 10 secunde. Tin sa precizez ca dupa ce am dat la pompita sa amorsez s-a auzit un bolborosit si pompa numai era tare. Ce pot sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
  44. in principiu nu s-a aerisit bine insalatia de laimentare. mai da la pompa, de fiecare data inainte de pornire. la un moment dat scapi de aerul de pe instalatie

    RăspundețiȘtergere
  45. am facut exact ce ai zis si a mers.Ms mult.

    RăspundețiȘtergere
  46. Deci treaba cu filtre Delphi dupa parerea mea este o vrajeala, pentru ca si filtrele Mann din Germania tot la 2 microni filtreaza si calitatea hartiei din ele este mult mai mare decat la delphi care sunt undeva la coada listei privind calitatea. Iar cu schimbatul mai rar iarasi este o prostie. Tot timpul oamenii se dau destepti si nu respecta indicatiile producatorului care stie mult mai bine ca noi. In Romania mai ales daca producatorul spune sa schimbi la 15.000 indicat e sa nu depasesti 10.000 data fiind calitatea motorinei.

    RăspundețiȘtergere
  47. Am si eu o problema.Am un Logan 1.5 dci euro 4,dar filtru de motorina este euro 3.A m-ai intalnit cineva aceasta problema?Si ma intereseaza daca merge cumva sa montez un filtru euro 4 in locul celui euro 3.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  48. cei de la dacia au facut tot feluri de modificariu ciudate. filtrul euro 3 are 4 conducte si senzorul de apa se invarte doar 90grade.
    filtrul euro 4 are 3 conducte iar senzorul de apa se insurubeaza in filtru.
    nu este imposibil, dar e mult de munca

    RăspundețiȘtergere
  49. am si eu o problema,,,mi-a montat cineva filtrul de motorina la logan 1,5 dci invers a mers vreo 4 zile apoi nu a vrut sa mai porneasca si scotea fum alb.....am verificat injectoarele nu erau cazute dar la drum mi-a cazut unul,,,,este posibil sa fie din cauza filtrului??? iti multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  50. cine crezi ca e suficient de idiot sa monteze un filtru invers ca sa vada daca se strica injectoarele din cauza asta.
    avand in evdere ca dupa 4 zile nu ti-a mai pornit si a inceput sa scoata fum iar ulterior ti-a picat un injector, clar doar de acolo poate fi problema.

    RăspundețiȘtergere
  51. am rezolvat problema cu filtrul dar acum imi arunca uleiul pe esapament,,,,de la ce sa fie? m-am saturat de masina asta

    RăspundețiȘtergere
  52. ce vina are masina ca a ajuns pe mainile mecanicului Dorel?
    o avea ceva de arunca ulei pe esapament. vezi daca scade si nivelul la ulei in motor, poate doar se elimina ceva reziduri

    RăspundețiȘtergere
  53. da scade nivelul la ulei din motor

    RăspundețiȘtergere
  54. urat de tot! te duci la Dorel si ii zbori mucii. cine stie ce s-a intamplat pe acolo

    RăspundețiȘtergere
  55. da dar pana acum nu am avut problema asta,,,,sa fie din cauza turbinei? ai idee de ce sa blocat cumva?

    RăspundețiȘtergere
  56. nu esti deloc coerent!
    cand s-a intamplat problema cu inversarea filtrului?
    dupa cat timp a picat injectorul?
    dupa cat timp a inceput sa pape ulei?

    RăspundețiȘtergere
  57. sa fiu mai explicit si sa-ti povestesc toata problema mea; am avut probleme cu injectia ,,,am schimbat vineri pompa de inj si injectoarele ,am fost la tester am reglat tot ce trebuia,,,toate bune si frumoase....a mers 4 zile cum ti-am mai spus miercuri dimineata nu a vrut sa mai porneasca am tras-o intr-un final a pornit in aceeasi zi dupa amiaza a picat un inj.... de joi a inceput alta problema cea cu aruncatul uleiului pe esapament,,,,,azi am completat 4litri la motor....altii ne-au zis ca ar fi turbo.....dar asa dintr-o data? nemaiavand probleme pana acum cu turbo.....de la ce ar putea fi???mentionez ca la motor nu sa umblat

    RăspundețiȘtergere
  58. Am un logan mcv pe benzina 1.6 16v si are momente cand nu mai trage in sarcina,la relantiu isi modifica turatia motorului.Poate cineva sa`mi dea un sfat ce ar putea avea.Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  59. din ce-mi spui pare a fi motorasul pas cu pas. e undeva in partea stanga cum te uiti la motor, are un furtun in el. demonteaza si curata-l.
    daca ai EURO 5 nu e de acolo, e deja electronic.

    RăspundețiȘtergere
  60. Salut Cris.Am si eu o problema si vreau sa te intreb poate mai ajuta cu un sfat!
    Am si eu un logan 1,5 euro 4 din 2007si am cu el 42 de mi kl.
    daca il las la relantiu cateo data nu isi mentine relantiul si da sa se tureze c_am o sec,la urma iar dupa un timp iar face/de la ce ar putea fi?

    RăspundețiȘtergere
  61. Salut Cris esti cel mai tare!!!TINO TOT ASA!

    Ai si u o filmare cum se schimba cureaua de distributie la logan 1.5
    Sorin din Alexandria.

    RăspundețiȘtergere
  62. Cris poti sa faci un totorial cu un schimb de ulei la cutia de viteza?

    RăspundețiȘtergere
  63. Anonim: ori ai filtrul de motorina infundat, ori ai probleme cu regulatorul de presiune.

    Anonim: era o intrebare? nu, nu am un tutorial cu schimbatul curelei de distributie.

    Anonim: mi-au schimbat la service uleiul cand am schimbat ambreiajul. deci nu am si curand nu fac :)

    RăspundețiȘtergere
  64. Frate, sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca de cand folosesc site-ul asta nu am mai intrat in service (mi-e frica de Dorel rau de tot), mi-am schimbat singur tot ce am avut nevoie (becuri, placute de frana, filtre, etc.) Cel putin filmuletul cu filtru de motorina e genial, nu as fi reusit fara el. Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  65. eu de cate ori schimb filtrul de motorina, de fapt dupa ce schimb filtrul, mi se aprinde martorul de apa in motorina, ti se intimpla?

    RăspundețiȘtergere
  66. nu, nu mi sa intamplat niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  67. ai cumpara de pe net kit distributie?

    RăspundețiȘtergere
  68. eu? nu, am cumparat de la magazin si montat in service-ul lor :)

    RăspundețiȘtergere
  69. cum ai certitudinea ca sunt de origine?, sa inteleg ca tu ai schimbat distributia, ce anume ai schimbat?

    RăspundețiȘtergere
  70. mi se rupe ce au pus. atata timp cat am factura si garantie 4 ani de la ei, chiar nu conteaza ce cred eu :)
    kit distributie contitech cu nu stiu ce rola, pompa apa Hepu, curea accesorii contitech mi-au pus mie. + manopera = total 790lei la 1.5dci

    RăspundețiȘtergere
  71. esti norocos, eu mai mult de 12 luni nu am gasit.

    RăspundețiȘtergere
  72. Daca nu a fost fixat bine filtrul de motorina si acum curge putin mai pot rula cu masina? Ce pot face sa il repar ? Ce probleme pot avea din cauza asta ? Mentionez ca am motor 1.5 dci

    RăspundețiȘtergere
  73. pai daca e diesel doar 1.5dci puteai avea :)
    rezolva problema, urgent. unde curge putin acum, in viitor o sa curga si mai mult.
    nu exista "ce pot face sa-l repar", trebuie sa-l repari. ori pe la conducte, ori pe la senzorul de apa ai scurgeri.
    cel mai probabil cei care ti-au schimbat filtrul nu au pus conductele cum trebuie sau chiar e vre-o garnitura prea uzata.

    RăspundețiȘtergere
  74. Daniell.
    Salut Cristi! Acum 2 zile am schimbat filtrul de motorina la masina mea logan dci 2007, este euro4, dar are filtru de motorina euro3 cel cu 4 conducte, totul a fost ok, l-am montat am dat de cateva ori la pompa de amorsare si a mers.
    Astazi am vrut sa-l schimb si pe cel de la masina parintilor mei, logan dci 2006, euro3, filtru normal cu 4 conducte, dar dupa ce am l-am montat surpriza??? nu a vrut sub nici o forma sa se amorseze, am incercat cred ca o jumatate de ora, degeaba. Am schimbat filtrul si l-am pus pe cel vechi, am crezut ca are vreo defectiune, insa fara rezultat.
    In final, ca sa stie si altii, am tras din filtru de motorina furtunul ce ducea la pompa de amorsare si am tras cu gura pe furtun pana a venit motorina, apoi repede l-am bagat in filtru cu o mana iar cu cealalta apasam pe pompa de amorsare si abia atunci am reusit sa amorsez instalatia si sa pornesc motorul.
    Te intreb daca ai patin asa ceva??
    Si am mai vazut pe furtunele ce duc la pompa de injectie pe un unul(tur) avea bule de aer, iar celalat(retur) parca curgea o spuma prin el.
    Tu ce parere ai despre cele intamplate??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am schimbat de cateva ori filtrul de motorina si niciodata nu a fost nevoie sa fac mai mult decat sa amorsez. nu stiu ce s-a intamplat la tine.
      nu are nimic daca ajunge aer pe instalatie, se aeriseste singura

      Ștergere
    2. Daniell.
      Sa speram ca nu vor mai fi probleme odata ce am reusit sa o amorsez, ca vreo 2 guri de motorina inghitite fac bine la amigdalite, nu??

      Ștergere
    3. Daniell.
      Sa te mai intreb ceva, ca numai ce am vorbit cu taica-miu, spune ca porneste mai greu acuma, tine destul de mult pe cheie, sa se dezamorseze dupa ce sta o perioada de timp mai lung?

      Ștergere
    4. Oare nu trage aer fals pe undeva, posibil de aia nici nu a vrut sa se amorseze din para??

      Ștergere
    5. de preferat sa nu mai inghiti motorina, nu mai e ca inainte, acum e cat se poate de toxica din cauza aditivilor si a tratamentelor.
      si foarte probabil ca la tatal tau sa traga aer fals pe undeva de cand ai montat filtrul. poate s-a rupt o garnitura de la acele furtune ce intra in filtru sau poate nu ai bagat bine furtunul.

      Ștergere
    6. Daniell.
      Salut Cristi! Si-a revenit masina, porneste normal acum, cred ca principala cauza a fost ca dupa ce am pornit-o trebuia sa fac cativa km cu ea sa mai scoata din aerul de pe instalatie, eu in schimb am lasat-o la relanti vreo 5-10 minute, cred ca insuficient de altfel.

      Ștergere
  75. Salut CRIS!!Am o probleme cu al meu Logan Pick-Up Diesel.Pana sa schimb filtru de motorina imi pornea foarte greu dimineata(cam la a doua cheie)si m-am hotarat sa il schimb gandidu-ma ca pornirea se va imbunatati,dar surpriza porneste si mai greu (nu porneste decat cu spray la prima cheie).Nu mai stiu ce sa fac:) am controlat si injectoarele si bujiile incandescente(sunt perfecte) aer nu prinde pe instalatie. Nu stiu ce sa mai fac! Da-mi te rog un sfat. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, din ce-mi spui pare un injector blocat. dar daca zici ca le-ai testat si sunt ok, numai la un service poti rezolva.
      ar mai putea fi catalizatorul infundat, dar asta insemna sa nici nu-ti prea traga masina

      Ștergere
    2. Iti multumesc pt raspuns! Pana la urama am sa ma duc la service.Si spor in continuare cu ceea ce faci!

      Ștergere
  76. Are ceva daca nu am mai pus senzoru de ploaie la filtru de motorina? in bord sta becul aprins in forma de arc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este senzorul de apa care te avertizeaza ca ai apa in motorina. daca cumva iti ajunge apa in injectie, undeva pe la 1000euro te costa reparatia.
      in plus, acel martor care sta aprins in bord, este un martor comun pentru mai multe defecte.
      nu recomand sa renunti la el!

      Ștergere
  77. cum se schimba cureaua de distributie la logan 1.6 benzina . ma intereseaza cum se pune la punct . va rog daca stie cineva sa-mi spuna si mie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.loganclub.ro/forum/schimbare_curea_distributie_1_4_preference-t22375.html

      Ștergere
  78. Salut

    Am obs in clip ca ai scos toate furtunele.Pentru cei care au teama sa nu greseasca pozitia furtunelor,desfaceti siguranta mickey mouse si trageti afara mufa cu cele 2 furtune.Inainte de montarea filtrului puteti sa turnati motorina in filtru prin orificiul unde este mufa cu siguranta mickey mouse si o sa scurteze timpul la amorsare si la dat la automat.

    RăspundețiȘtergere
  79. sal Cris, e normal ca pompa de amorsare sa stea moale?

    RăspundețiȘtergere
  80. Ar trebui scris mare ceea ce am spus noi pe aici: daca aveti probleme cu amorsarea/aerisirea umpleti cu o seringa, filtru cu motorina inainte de montare, apoi trageti cu gura pe la furtunul de tur pana urca motorina pe furtun si cand ajunge aproape sa dea pe jos montati rapid furtunasul de tur in pompa de injectie. Datul la pompita e apa de ploaie daca nu faceti asta.

    RăspundețiȘtergere
  81. Este vreo diferenta intre filtrele de motorina euro3 si euro4, ca si componente?
    De ce intreb? Am un Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW din 2008, euro4. Filtrele euro4 sunt mai scumpe, dar filtrele euro3 sunt identice ca si forma si conexiuni.
    Pot folosi filtru euro3 pe motor euro4? Este ceva diferit in motorina care sa afecteze functionarea acestuia?
    Multumesc. Daniel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la logan da, absolut sunt diferente si chiar sunt fizice.
      euro 3 are 4 conducte, este scurt, senozr apa cu rotire la 90 grade ca sa-l scoti.
      euro 4 are 3 conducte, est elung, senzor apa cu rotire ca la un surub.

      Ștergere
    2. Asta da, la Logan stiu ca sunt asa. La Symbol sunt identice fizic.
      Dar ca si functionare si capacitate de filtrare (elementul filtrant)?
      Filtreaza mai bine cel euro4, mai ales ca acum folosim motorina euro5?

      Ștergere
  82. Am gasit. Cel euro3 filtreaza la 5 microni, iar cel euro4 la 3 microni. Deci este o diferenta. Multumesc. Daniel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. norocosule, tu il poti schimba pe cel euro 3 cu cel de la euro 4 :)

      Ștergere
  83. Salut Cris,ma lamuresti la Logan 1.6 din 2006 unde este filtru de benzina? Mersi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. benzinarul nu are filtru de benzina. in rezervor ai o sita si mai ai cate o sita pe fiecare injector in parte

      Ștergere
  84. Mersi. se poate sa fie infundat doar sita din rezervor si celelalte de la injectoare sa fie fara probleme?ca nu prea vreau sa desfac motorul.

    RăspundețiȘtergere
  85. Deci n-are rost sa iau filtru? desi am vazut de cumparat filtre pentru benzinar

    RăspundețiȘtergere
  86. Salut !
    Am un logan 1.5 DCI luat acum 3 saptamani ! Fostul proprietar a schimbat singur filtrul de motorina ... in fine !
    Problema: uneori, doar dimineata am o pornire greoaie ! De 2 ori ( sa nu sara lumea pe mine dar crapa bateria si eram la 900 km departe de casa ) am impins-o ... a pornit in juma` de metru !
    Dau ca omu` la pompa de curiozitate si pompa ramane moale ... posibil ceva etanseitate proasta ? Posibil ceva supape antiretur proaste ?
    Cam la a cata apasare pe pompa ar trebui sa se simta tare?
    Am vazut acum in video ca faci referire la bulele din acel furtun ... o sa arunc o privire si acolo !
    Mentionez ca inainte am avut alte 2 masini, dar pe benzina ;)
    Merci in avans !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am si eu problema sta cu pornirea, porneste la a doua sau a treia cheie. de obicei daca nu porneste din prima la sfert cum sunt obisnuit. o las 10-15 scunde si porneste din a doua.
      dar daca nu o las si tot dau la automat, porneste la cincea, a saptea cheie...
      ckar este aer si ceva problema de etansare supapa pe undeva :(

      Ștergere
  87. Dimineata 4 chei de aprox 7-8 sec. fara rezultat. Am renuntat, de teama bateriei. I-am aratat cheia Matizului ( pe care il tin pt. doamna ) si a plecat la sfert ;) ... Am dat si la pompita de cateva ori, aceasta raminind in aceeasi stare ( nu am simtit nicio intarire ). Dupa amiaza imi bag nasul prin motor, pe partea de alimentare ...
    Am citit in manualul de utilizare ca pornirea greoaie pe timp umed se datoreaza neetansarilor din sist. de alimentare.
    Ma gandeam sa-mi iau o interfata de diagnoza pt. uz personal ... am vazut pe la 80 lei...
    Revin !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tare imi e ca ai probleme la injectie, din moment ce porneste din prima cand o impingi :(
      mai degraba mergi si faci testul de injectoare. diagnoza care vrei sa o cumperi si sa o faci tu singur nu stie sa-ti arate problema asta

      Ștergere
  88. Salut din nou ! Cele doua furtune care pleaca spre pompa de injectie sunt uscate !!! Acum sa vad care-i tur / retur ... banuiala mea este ca cel care intra in fundul pompei este retur, iar cel din lateral tur ... oricum ar fi ... sunt uscate ... => neetanseitate ...
    O sa revin cu amanunte !

    RăspundețiȘtergere
  89. Astazi after work, am ras o bere si fuga la Logan. Si scos capacul de la motor, "belit" imbracamintea de pe furtune ca sa vad fenomenu` , scos turul care duce in pompa de injectie si pus pe supt ... si suge, si suge, si vine, si da-i si pe afara, si iar suge ... huooo ca nu-i film porno ...
    Reusesc in cele din urma sa trag pe furtun destula motorina fara bule, dupa ce am tras si o dusca si fuga, fuga sa bag turul in pompa ca sa-i dau cheie ... si ? Pana sa bag stutul in pompa ... hoooopaaaa ... toata motorina inapoi ... spre filtru .... si tras iar si supt, si tras, si "mnezeii masii' si tot asa ... si nimic ...
    Asadar resping momentan ideea ca ar fi de la pompa / injectoare, etc ... pompa nu poate trage deoarece undeva nu am etansare ... gresesc ???
    In week mi-am programat sa dau jos pompa / para, sa pun filtru motorina original si sa vedem. Eu pariez 95% probleme pana la pompa ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu pariez 95% pe para, ea este o supapa in ecuatia asta. cand strangi de ea este obligatoriu sa aiba un singur sens de curgere a motorinei, insemnand ca are una sau doua supape in interior :)
      nu stiu cum sa schimbi para aia :(

      Ștergere
    2. 2 coliere ! O para de " Magarush" ... si gata !

      Ștergere
  90. Case closed !
    Am mers dimineata si am cumparat alta pompita pentru amorsare ( 20 lei ). Pompita originala este conectata la furtune la cald, asadar am luat si 2 coliere. Inainte de toate, am sucit racordurile pompitei vechi ( cele in forma de L ) si surpriza ... a inceput sa traga/impinga motorina ... Racordurile se pot roti 360 ` In pozitia in care au stat 7 ani a aparut neetansarea.
    Acum am pompita noua si colierele nemontate, azi, miine ii fac felul. Deci defectul a fost neetansare la racorduri pompita, asa ca avem dreptate amandoi Cris.
    Ca si concluzie, recomand parcurgerea cu atentie a etapelor unei diagnosticari, masina daca ar fi pornit si asi fi ajuns cu ea la tester nu ar fi aparut nimic legat de aceasta problema (cred ).
    La fel si cu ascultatul binevoitorilor, nu va luati dupa primul sfat, studiati inainte. Eu pot spune ca am citit si aici si pe alte forumuri si de aceea nu m-am ambalat ca ar fi pompa de injectie, injectoare, bujii si altele ...
    SUCCES !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa, am uitat dupa amorsare, cu pompita veche a pornit la prima cheie ... adevarat ca putin mai lunga ( ~ 7 sec. ).

      Ștergere
    2. sigur nu se vede la diagnoza. deci in timp fute buha, buun, si eu am probleme cu pornirea, verific si eu cand imi prind masina :D

      Ștergere
  91. pentru probleme la sistemele de injectie...contact 0720 577 531,lucrez la un service autorizat DELPHI unde ma ocup numai de sistemul de injectie (pompa si injectoare)...sper sa nu deranjez pe nimeni cu anuntul

    RăspundețiȘtergere
  92. Salut !
    Referitor la pompa de amorsare, defectul era pe partea " nevazuta " adica spre sasiu ... dai la pompa dar ea nu trage nici nu impinge ... o crapatura la imbinare. Da-mi o adresa de email sa-ti trimit poza cu zona afectata ! Posibil sa ajute si pe altii !

    RăspundețiȘtergere
  93. salut!si eu am probleme cu aerul pe tur dar pompita de amorsare tine se intareste dar in cateva secunde se inmoaie,porneste la prima cheie dar daca o las la relantiu merge ce merge si apar bule de aer din nou pe tur si la un momentdat se gatuie motorul si scade si turometrul din bord daca gasesti o rezolvare te rog sa o postezi aici ca poate mai au si altii aceasta problema.multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am problema asta de aproape un an jumatate, uneori trebuie sa dau de doua, trei ori la automat. porneste si imediat se opreste

      Ștergere
  94. si nu este nici o rezolvare ca tare enervant este

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur trebuie sa ajung si eu pe la service... dar inainte de asta trebe sa ma calce grav pe nervi ca s ama apuc de verificat toate imbinarile la furtune si probabil dupai aajung la service.
      sigur ca s epoate rezolva, doar ca te costa :(

      Ștergere
  95. Salut. Am si eu o problema cu un logan ca al tau. Nu mai porneste. Am incercat sa amorsez de la para dar nu se intareste. De acolo sa fie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate fi de la injectie, de la motorina, de la pompa de injectie, catalizator infundat, filtru motorina infundat...

      Ștergere
    2. Eu am mai avut probleme cu pornirea prin primavara cand s-a incalzit vremea iar OMV-ul vindea inca motorina de iarna. Am fost cu ea la service s-o pun pe tester iar mecanicul de la service mi-a spus ca aveam presiune mica la pompa de inalta presiune (vreo 3 bari in loc de 300 cat e normal) deoarece pompa era infundata de la aditivii din motorina de iarna. Atunci problema am rezolvat-o prin alimentarea de la Rompetrol si folosirea unui aditiv de curatare pe care l-am introdus in rezervorul plin. Ultima data am alimentat acum vreo doua saptamani tot de la OMV, care probabil ca incepuse deja sa vanda motorina de iarna si deoarece in Bucuresti zilele trecute a fost destul de cald, banuiesc ca am aceeasi problema cu infundarea pompei de inalte de la motorina de iarna. Problema e ca nu mai vrea deloc sa porneasca, am incercat sa amorsez de la para de cauciuc dar nici dupa 10 minute nu s-a intarit deloc.

      Ștergere
    3. motorina de la OMV contine parafina. parafina se depune ca si grasimea si infundand gaurile. la fel de bine este infundat si filtrul de motorina, acea parafina ramane si in filtrul de motorina si-l infunda.
      nu stiu ce i-ai putea face in acest moment :(

      Ștergere
  96. Salut CRiS! Ai idee mufa de la senzorul de apa de pe filtrul de motorina euro4 cate fire are? Cel de euro3 am vazut ca are 3 fire. Eventual se potrivesc mufele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doua fire, indiferente de senzor. senzorul de apa presupune doi electrozi, apa care se aduna in filtru fac punte intre cei doi electrozi si ti se aprinde becul in bord

      Ștergere
  97. La mine Logan euro 4 cu filtru euro 3 mufa are 3 fire. L-am desfacut ieri. De la ce poate sa fie al treilea fir?

    RăspundețiȘtergere
  98. Salut,
    Pompa aia cu care se amorseaza filtrul trebuie sa fie in permanenta tare? Chiar si dupa o zi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu, n-am verificat. sau tu esti unul dintre cei... http://goo.gl/xkKGWe

      Ștergere
  99. Salut
    Te rog sa imi spui daca o pompa de inalta presiune de motor euro4 se potriveste pe unul euro3
    ms de ajutor:)

    RăspundețiȘtergere
  100. Salut la cat timp se schimba filtrul de motorina ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu il schimb la 10.000km. dacia imi recomanda la 15.000km. mai nou recomanda la 20.000km

      Ștergere
  101. Asta e doar pentru logan ?

    RăspundețiȘtergere
  102. Unde pot gasi garnitura (o-ring) de le senzorul de apa pentru filtrul de motorina euro 3? Sau stii vre-o improvizatie ceva care sa tina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu sa-ti spun :(
      Nu stiu nici cu ce ai putea spala axul cu came

      Ștergere
  103. Si off topic - cu ce solutie se poate curate senzorul axa cu came?

    RăspundețiȘtergere
  104. Salut Cris! Am fost ieri cu loganul meu diesel la reprezentanta pt revizie la 8 ani. S-a schimbat uleiul, toate filtrele, ba si lichidul de frana desi cred ca nu trebuia schimbat. La plecare spre casa dupa vreo 5 km s-a aprins, sau poate ca abia atunci am observat ca era aprin in bord martorul preincalzire bujii. M-am oprit am consultat cartea tehnica unde scria ca inseamna defectiune electronica. Am sunat la reprezentanta, m-au chemat sa vin asa cu masina. La constatare, la tester au zis ca senzorul filtrului de motorina indica prezenta apei in motorina si ca ei nu sunt vinovati de problema masinii mele. Eu m-am enervat, am facut galagie pe motiv ca mi-au pus un filtru cu defectiune si ca filtrul vechi nu dadea o asemenea eroare cu aceeasi motorina in rezervor, si pana la urma de gura mea mi-au pus alt filtru dar au zis ca se va reaprinde martorul in bord si ca risc sa stric injectoarele. Eu am facut deja vreo 50 de km de ieri si inca nu s-a aprins. Tu ce zici, este vre-un pericol pt motorul meu? Astept o parere sincera, un sfat. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, filtrul de motorina nu vine cu senzor de apa pe el. senzorul de apa se demonteaza de pe filtrul vechi si se pune pe noul filtru.
      din punctul meu de vedere, au uitat sa-ti puna mufa la senzor sau nu facea contact cum trebuie in mufa.

      Ștergere
  105. Au facut teste cu senzorul. L-au scos l-au pu la loc, au pus altul dar tot vechi, si tot nu a fost bun. Eu am cerut sa imi schimbe pe garantie filtrul cu un altul. Si dupa duscutii aprinse, mi l-au inlocuit. Si dupa inlocuire s-a remediat problema. Ei spuneau ca o sa se aprinda din nou. Imi tot aratau o mostra din motorina mea si ziceau ca e cu apa. Ce-i drept parca era cam tulbure motirina si parca avea o culoare mai galbuie decat stiu eu. Dar apa unde sa se vada? Nici vasul ala nu era curat si avea ceva impuritati in el. Mi-au pus un filtru de origine renault pt ca eu optasem pt unul de producator Motrio .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai ce-a mai mare greseala pe care o poti face e sa nu pui filtrul original. este vorba de capacitatea de filtrare. filtrul de origine nu permite apei sa treaca prin el, de la ceilalti nu garantez.
      este posibil sa ai apa in motorina sau o fi avut acel filtru cev ain el de iti aprindea martorul

      Ștergere
    2. Multumesc pt raspunsuri! Am sa iau aminte si o sa cer tot timpul sa imi puna filtru de origine renault. Sper sa nu am probleme de acum in colo.

      Ștergere
  106. Salut Cris,
    o intrebare am si eu. Vreau sa schimb filtrul de motorina si am vazut ca la senzorul de pe filtru tu ai zis ca se apasa ce acea siguranta si se trage. Spune-mi si mie te rog, cum trebuie apasat pe acea siguranta ca nu am vazut cum ai facut tu in tutorial, apas pe laterale sau frontal?

    multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, intr-un singur loc poti apasa pe ea ca sa se miste. apesi cu un singur deget, deci exclus sa fie pe lateral

      Ștergere
  107. Cum verifici un senzor de la filtrul de motorina E4 la Logan 1,5? Sta becul in bord aprins chiar daca s-a schimbat filtrul

    RăspundețiȘtergere
  108. Salut, am schimbat azi filtrul de motorina cu ajutorul acestui tutorial.
    Foarte simplu cu toate că fiind e4 arată altfel (3 conducte), are clema pe fiecare furtun și iese ușor.
    Dar acum sta aprins martorul de la senzor apă în carburant. L-am purtat, am curățat cu spray mufele cu 3 fire de la senzor și tot așa stă, nu știu cum sa dus senzorul că nu am abuzat de el, oricum nu strângeți tare acel senzor ca are filetul dinplastic si se strânge f puțin.

    RăspundețiȘtergere
  109. După ce a rămas aprins becul de la senzorul apă în filtru nu am avut liniște și am început să aprofundez problema.
    După ce am observat mizerie în mufa senzorului am bănuit că a oxidat.
    După ce am scos firele din mufă am văzut ca apa își făcuse de cap și a intrat pe lângă izolație.
    Problemă des intalnita la schimbarea filtrului, și se pare că Renault iarăși a pus piese îndoielnice.
    Acum ori adaptez alte mufe ori iau senzor din dezmembrări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frecvent intalnita problema la filtrele euro 4. gasesti de cumparat filtru de motorina cu tot cu senzor, doar ca nu este deloc ieftin.
      la dezmembrari cel mai probabil o sa fie mai ieftin de cei 70-80lei cat este unul nou

      Ștergere
  110. Cred ca iau mufe cu protecție la apa și le schimb scap cu 20 lei.
    Azi vad eu filtrul vechi de motorina și ma gândesc să torn apă în el să văd ce curge.
    Mare surpriza nu curgea nimic și vad ca o mizerie bloca locul de purjare. Bag ceva și trag mizeria care arata ca un melc strivit lung de zece cm.
    Știe cineva de unde naiba pot sa vina mucalai aia, ca eu am rămas stupefiat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din rezervor, dupa 3-4 ani gasesti din plin in rezervor

      Ștergere
  111. salut, cat de rau este daca s.a aprins martorul ,ce indica prezenta apei in filtru de motorina? merci frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca se aprinde un martor care anunta prezenta apei in motorina, imagineaza-ti cat poate fi da rau. foarte rau, extrem de rau. strica aproape instant injectoarele iar reparatia te ajunge lejer pe la 2000lei

      Ștergere
  112. Buna Cristi,

    Unde se regaseste filtru de benzina la un Logan 1,4 mpi an 2006?.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  113. Salut! Am un duster 1,5 diesel. Îmi poți spune de ce pornește mai greu de când temperatura a scăzut sub 7 grade?

    RăspundețiȘtergere
  114. Salut! Se pare ca de la buji iera problema cu pornitu la duster. Am fost și le-am schimbat. Trei ierau arse de tot și a patra pe jumătate. Mersi pentru răspuns. Oricum și ieu ieram la ideea ca sunt arse bujiile.

    RăspundețiȘtergere
  115. Salut CriS.
    Am efectuat operatiunea de schimbare a filtrului de motorina, toate bune si frumoase, pus totul la loc, dau la pompita pana sa se intareasca. Nu am habar cat de tare trebuie sa fie pompita asa ca am insistat si... poc, se aude cum curge motorina sub masina. Desfac totul din nou , ma uit, intradevar furtunasul verde a sarit din cauza presiunii. Intrebarea este: am dat eu prea ca nebunul la pompita?
    Am clipsat.o inapoi, am pompat moderat , i.am dat o cheie si a pornit.
    Dar acum mi se pare ca pe undeva prelinge motorina. Sa se fi stricat ceva?
    Mie sa nu patesc acelasi lucru dar in trafic, pentru ca as ceda psihic la ce zi am avut. Toata operatiunea a avut loc pe o furtuna cumplita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, n-ai pus furtunul corespunzator pe filtru. sau, posibil ca a cedat conectorul.
      in niciun caz ca ai facut tu presiune cu pompa :)

      Ștergere
    2. Si totusi martorul acela a ramas aprins. Masina porneste destul de greut, 5 6 invartiri.. crezi ca ar trebuii sa-i verific si bujiile? Sa nu se fi aprins de la filtrul de motorina si sa fie de la bujii?
      Am fost la Automeister , aia au zis ba nene ,s-o fi stricat senzorul , da' n-are nimic. La bujii cica n-are nimic. Nu prea am incredere dupa tratamentul superficial.

      Ștergere
    3. poti avea toate 4 bujii arse, in bord nu se aprinde nimic. acel martor, de bujii, iti arata daca senzorul de apa din filtrul de motorina este defect sau a simtit apa in filtru

      Ștergere
  116. Buna ziua ma puteti ajuta si pe mine prin partea dreapta a loganului imi curge motorina si nu știu cum sa il desfac sa vad ce sa intamplat sa dau roata jos sau sa desfac spoilerul ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, pe aceasta pagina, fix în primul clip se vede cum ajungi la filtrul de motorină, trebuie doar să-l vizionezi, pe la el ai pierderi, cel mai probabil una dintre conducte nu este bine clipsata

      Ștergere